Primul show-room Policolor din Cluj Napoca

Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie: Policolor România şi Orgachim Bulgaria.
Joi
09.10.2014
Noul magazin în care s-au investit circa 100.000 euro este cel de-al optulea show-room din rețeaua proprie pe care compania o dezvoltă la nivel național.
 

Spațiul de peste 100 metri pătrați, având grafica, design-ul şi conceptul unitar cu al celorlalte magazine din rețeaua națională, a beneficiat de o investiție de aproximativ 100.000 de euro, informează un comunicat de presă al companiei. Clienţii Policolor vor găsi în noul show-room vopsele lavabile, emailuri şi lacuri pentru lemn din gamele SPOR, CasaBella, Vinarom, produse dedicate profesioniştilor marca DEKO Professional, produse industriale sau vopsele auto din gama KLAR Professional.

”Municipiul Cluj Napoca este unanim recunoscut ca fiind unul dintre cele mai dinamice centre urbane și de business ale României, astfel că decizia de a deschide propriul show-room aici a fost una firească. Show-room-ul Policolor reprezintă spațiul unde clientul este ajutat de specialiștii noștri să ia cea mai bună decizie de cumpărare. Există o mare similitudine între valorile clujenilor și cele ale companiei noastre: calitate, excelenţă, inovaţie, responsabilitate, produse pentru toate palierele de preţ. Mai mult decât atât, ardelenii au fost mereu un exemplu de hărnicie și spirit practic, iar acesta a fost un argument în plus pentru a merge şi la ei acasă”, a declarat Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.

Prezent pe piaţa din România din anul 1965, Policolor oferă în prezent soluţii şi produse structurate în patru categorii: Policolor Arhitectural (soluţii pentru decorarea şi finisarea casei), DEKO Professional (sisteme profesionale pentru construcţii, amenajări şi sisteme complete de termoizolaţie), KLAR Professional (sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor) şi Industrial Coatings (produse destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi).

Policolor are peste 20 de distribuitori în România şi produsele sale sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional şi în marile reţele de bricolaj din România. Compania dispune în prezent de o reţea de 8 magazine proprii.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015