Le Grenier a Pain oferă o gamă diversificată de specialități de pâine: cu cereale, cu migdale, cu nuci, smochine, croissante, tarte, prăjituri, torturi, fursecuri, cozonaci, printre toate acestea regăsindu-se produse tradiționale franțuzesti.
Marţi
23.12.2014
Numită cândva ”Grânarul Europei”, România primește o nouă franciză franțuzească pe piața brutăriilor.
 

Din anul 1998 un concept tipic franțuzesc are mare succes pe străzile Parisului. Este vorba despre ”Grenier a Pain”, descris foarte simplu, ca ”o altă brutărie”. Conceptul a fost creat de Michel Galloyer, un pasionat al gastronomiei, cu multe premii în acest domeniu, iar lanțul Grenier a Pain numără în prezent 30 de unități. Franciza franțuzească a atras atenția și unor oameni de afaceri din România. Cea mai recentă brutărie a fost deschisă în luna noiembrie în cartierul Aviației din București și este administrată ca un business de familie de către familia Pop, proprietarii Eka Investment Group.

În urmă cu 1 an am început documentarea pentru un astfel de business. Inițiativa i-a aparținut fiului nostru, însă proiectul va fi în mâinile noastre până ce el își va termina studiile. Am primit franciza în momentul în care am semnat un contract cu furnizorul de echipamente de specialitate și un alt contract cu furnizori de făină francezi, deoarece Michel Galloyer ține neapărat ca toate produsele să fie pregătite autentic”, a declarat Corina Pop.

Familia Pop a investit 500.000 de euro pentru deschiderea francizei Le Grenier a Pain, aproximativ jumătate din aceștia fiind alocați pentru aparatura de specialitate. Planurile proprietarilor nu se opresc însă aici. Anul viitor, acesștia vizează deschiderea altor trei brutării, tot în Capitală.

Le Grenier a Pain oferă o gamă diversificată de specialități de pâine: cu cereale, cu migdale, cu nuci, smochine, croissante, tarte, prăjituri, torturi, fursecuri, cozonaci, printre toate acestea regăsindu-se produse tradiționale franțuzesti. ”Un plus pe care îl aduce pe piața este faptul că produsele noastre sunt 100% naturale, fără conservanți sau alți aditivi alimentari și sunt gătite pe loc. Chiar dacă aștepți mai mult până să primești comanda, produsul este făcut instant”, spune Corina Pop.

Brandul Le Grenier a Pain nu s-a oprit doar la granițele franceze, iar astăzi a ajuns să numere 30 de brutării în întreaga lume. În afară de Franța și România, pe harta conceptului franțuzesc se află și țări ca Japonia, Beirut, China și Rusia. În țara noastră, grânarul francez va concura cu alte brand-uri tot de origini franceze, care au încântat papilele gustative ale românilor, cum ar fi Paul (lanțul operat în sistem de franciză în țară noastră prin US Food Network, companie care administrează și brand-urile KFC, Cinnabon și Hard Rock Cafe), BackWerk (master franciza este deținută de Dragoș Petrescu, proprietarul City Grill) Brioche Dorre, French Bakery.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015