Petale de viaţă în afaceri
În urmă cu un an, în Ajun de Moş Nicolae, într-unul dintre cele mai frumoase oraşe din ţara noastră, în Braşov, se deschidea un nou loc de poveste: o florărie care combină perfect florile şi cadourile deosebite- prima franciză a reţelei FlorideLux. Cele care au făcut acest pas au fost Andreea Plăiaşu (29 de ani) şi Adriana Zeck (30 de ani), două prietene apropiate, care ne-au povestit cum li s-a schimbat viaţa după ce al ales să se alăture familiei FlorideLux. Veneau din domenii diferite - Andreea a avut un job într-o corporaţie, iar Adriana a lucrat în domeniul IT-ului. Business-ul cu flori şi cadouri le-a dat ocazia să se regăsească şi să urmeze un drum artistic foarte frumos şi complex.
„Aveam deja o florărie de 3 luni, iar când ne-am hotărât să ne promovăm şi în online, am aflat despre franciza FlorideLux. Am luat legătura cu Marius Dosinescu printr-o cunoştinţă comună şi, după ce ne-am întâlnit, a fost chimie la prima vedere între noi. Aşa cum îi place lui Marius să spună, am fost primii care am avut curajul să sărim în această barcă cu numele FlorideLux şi, după noi, potopul”, povestesc zâmbind cele două prietene.
„Marius a venit cu un plan de afaceri foarte bine pus la punct. Ne-au plăcut foarte mult sistemele lor de vânzări, atât cel online, cât şi cel offline. Împreună am descoperit foarte mulţi factori în comun cu ce ne doream şi noi. Am văzut în franciza FlorideLux un potenţial de a creşte mult mai mult”, spune Andreea Plăiaşu.
Astfel, în decembrie 2013, s-a deschis prima franciză a reţelei FlorideLux, FlorideLux Petale de Viaţă Braşov. Florăria celor două tinere exista deja fizic, astfel, în momentul în care au preluat franciza acestea au avut de investit strict în costurile de franciză.
Astăzi, Andreea şi Adriana se ocupă de tot ceea ce ţine de administrarea florăriei din Braşov, de la aprovizionarea magazinului cu flori, accesorii, cadouri şi crearea de aranjamente, la management şi contabilitate primară. „Comenzile online vin în Bucureşti. Avem un sistem integrat între Bucureşti şi celelalte francize din ţară. Nouă ne intră automat în sistem comenzile pentru Braşov, pe care noi la procesăm, le prelucrăm şi le livrăm”, explică Adriana Zeck.
„Suntem două şi ne completăm foarte bine. Dacă eu sunt mai impulsivă în luarea unei decizii, Adriana este mai temperată şi împreună reuşim întotdeauna să alegem calea cea mai bună”, spune Andreea. „Dintre noi două, Adriana este artistul- ea este mai boemă, iar eu sunt persoana mai raţională- acesta este şi motivul pentru care ne completăm atât de bine.”
Cele două prietene ne-au descris primul an al florăriei ca unul plin, greu, ciudat, dar foarte frumos, în care au învăţat foarte mult. S-au alăturat unui business dificil, însă extrem de atractiv, care le oferă zilnic momente unice şi le aduce multe mulţumiri. „Îmi place complexitatea, îmi place că nu mă plictisesc niciodată, îmi place că în fiecare zi apar provocări noi”, spune Andreea. „Oamenii şi clienţii cu care intrăm în contact sunt diferiţi, comenzile nu se repetă aproape niciodată – am un job complex care îmi place foarte mult.”
Florăriile FlorideLux, cu o experiență de peste 10 ani pe piața din România, oferă buchete și aranjamente florale, coșuri cadou, aranjamente flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun și alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la ”1800Flowers.com” şi alăturarea la cea mai mare rețea de florării din lume, Bloomnet, lucru ce permite și livrarea rapidă de buchete oriunde în lume. Primele francize FlorideLux au fost deschise în Brașov, Cluj, Arad, Pitești și Iași. Pe 11 decembrie, compania a deschis prima florărie proprie offline a grupului, în zona Piaţa Victoriei din Bucureşti.
Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
philips respironics millennium m10 php in chemistry buy nembutal pentobarbital sodium online
Oprindelse: Holland Renhed i %: 98 Te1eghrmm ⛽️ @DUBZMNY 📦🍁💯🔞 https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink...
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC