Piaţa Victoriei primeşte un nou brand de lux

Noua florărie din Titulescu este şi cel mai puternic tehnologizat magazin din România, dotat cu o vitrină interactivă în valoare de 2.500 euro, care le permite clienţilor să interacţioneze şi cu website-ul floridelux.ro direct din stradă.
Luni
15.12.2014
FlorideLux a investit 25.000 de euro în prima florărie offline proprie, a anunţat grupul, care mai deţine şase florării în franciză în ţară.
 

Florăria este situată pe Bulevardul Nicolae Titulescu din Capitală, în apropiere de zona Piaţa Victoriei. "Piaţa bucureşteană este dificilă, aglomerată, cu un mix atipic de cumparatori, între cei tradiţionalişti, care ţin la florarul lor dintotdeauna, şi cei moderni, care sunt mereu în căutare de flori, buchete, plante şi cadouri inedite. Statisticile noastre arata că în Bucureşti sunt peste 800 de tarabe cu flori şi în jur de 200 de florării. Vorbim de o piaţă de aproape 40 milioane de euro, cumulată între vânzările zilnice şi evenimente", a declarat într-un comunicat de presă Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.

Potrivit acestuia, coşul mediu de flori achiziţionat offline în Capitală se ridică la 80-100 lei, iar în online este dublu, de 200 lei. Printre clienţii FlorideLux se numără şi cei medium-top, care cheltuiesc în medie 400 de lei pe flori, ajungând uneori şi la 700-800 lei, în funcţie de perioadele de vârf, de Crăciun sau 1 şi 8 Martie.

"Cifra de afaceri în primul an de activitate va fi de aproximativ 150.000 euro, având în vedere că florăria va fi atât magazin, cât şi centru de producţie pentru comenzile online. Clienţii vor avea la dispoziţie o gamă largă de produse, de la aranjamente florale, buchete, cadouri, flori la fir, până la cadouri pentru casă şi grădină", afirmă CEO-ul FlorideLux.

Florăriile FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, oferă produse ca buchete şi aranjamente florale, coşuri cadou, aranjamente flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun şi alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. În anul 2012, compania a lansat şi un sistem de franciză, primele francize fiind deschise în Brașov, Cluj, Arad, Pitești și Iași.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015