Business la minut
Vedem continuu la ştiri cum magazinele de cartier dispar din cauza supermarketurilor. Motivul principal pare să fie preţul mai mic pe care magazinele mari îşi permit să-l ofere şi promoţiile acestora. Există însă o reţea de magazine de proximitate care a anunţat planuri ambiţioase pentru 2015. Este vorba despre 1 Minute, brand-ul polonez deţinut de LS Travel Retail România, compania care deţine reţelele Inmedio sau Relay, dar şi franciza restaurantului Subway din Gara de Nord.
Magazinele 1 Minute sunt poziţionate foarte bine, în clădiri de birouri sau în terminale de transport, cum ar fi aeroporturile. Ele comercializează produse de patiserie şi sandwich-uri preparate în magazin, cafea, tabac, băuturi răcoritoare sau reviste/cărţi. Primul magazin 1 Minute din România a fost deschis pe 26 august 2011, în prezent existând 12 unităţi în România.
Anul viitor, 1 Minute se va dezvolta pe doua formate uşor diferite, potrivit reprezentanţilor companiei, scrie Wall-Street.ro. Vor fi păstrate locaţii din zonele de tranzit- aeroport, gări, metrou- unde va fi implementat formatul 1 Minute convenience, respectiv formatul 1 Minute premium pentru centrele de afaceri.
“Din punctul de vedere al dezvoltării reţelei de convenience, în următorii doi ani ne aşteptăm să urmărim planul de expansiune, plan care prevede între 10 şi 15 magazine noi/an, alături de o consolidare a reţelei existente”, a declarat Petruţa Ioniţă, director marketing & store 1 Minute.
Pentru brand-ul 1 Minute, LS Travel caută francizaţi în oraşele mari din România. Investiţia necesară pentru deschiderea unui magazin variază între 1.300 şi 2.700 de euro, iar contractul se încheie iniţal pentru 3 ani.
Segmentul de proximitate a fost atacat şi de retaileri mari, cum ar fi Metro, cu franciza La Doi Paşi, Carrefour cu franciza Express şi Mega Image cu Shop&Go. Spre deosebire de 1 Minute, cei 3 retaileri s-au axat în principal pe locaţii de cartier. Rămâne de văzut care va fi soarta francizelor de cartier, ţinând cont că studiile specialiştilor nu sunt favorabile. Potrivit acestora, anul viitor mai multe magazine de cartier vor fi închise, iar extinderea acestora se va diminua.
Articole citite
Culturile de afin, o investiție profitabilă
/15.07.2025
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.