Franciza în familie

Este vorba Ildiko Ballok- fondatoarea Babo, un lanţ de magazine dedicate bebeluşilor, părinţilor şi bunicilor. Babo comercializează produse pentru toate buzunarelele. Clienţii pot cumpăra scutece, atât pentru copii, cât şi pentru adulţi, alte produse şi accesorii pentru cei mici, dar şi şampoane, detergenţi şi alte produse pentru eliminarea mirosurilor din locuinţe. Unele produse, cum ar fi scaunele de masă, premergătoarele sau cărucioarele pot fi închiriate din magazin.
Majoritatea magazinelor Babo funcţionează pe bază de franciză. „Am creat lanţul de magazine Babo tocmai pentru a oferi o posibilitate, o alternativă acelor familii care se simt capabile de acest lucuru şi se pot regăsi în ideologia Babo”, spune Ildiko Ballok fondatoarea brand-ului. „Împreună puterea creşte, spune o zicală. Scopul meu este tocmai acesta, de a crea o uniune destul de puternică pentru a concura cu marile hipermarketuri”.
Ildiko Ballok susţine că prin intermediul francizei vrea să ofere cât mai multor familii posibilitatea să opereze o afacere funcţională pe timp de criză. „Babo se clădeşte din familii. Fiecare magazin este un stâlp. În fiecare stâlp este o poveste unică, despre o familie, care doreşte ceva mai mult de la viaţă”, a declarat într-un interviu fondatoarea brand-ului.
Magazinele Babo pot fi găsite în Vatra Dornei, Bistriţa, Cluj Napoca, Baia Mare, Dej, Câmpia Turzii, Alba Iulia, Sibiu, Şimleul Silvaniei, Zalău şi Hunedoara.
Deşi pe piaţă există deja un număr ridicat de magazine dedicate copiilor, o afacere în acest domeniu poate fi continuare un succes. Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare 360insights, părinţii cheltuiesc circa o treime din venituri pentru copii, indiferent de educţie, poziţie socială sau regiune geografică.

Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?