Mastershop în proximitate

În martie 2012, Metro Cash & Carry România ataca segmentul de proximitate prin conceptul LaDoiPaşi, un program de franciză destinat micilor comercianţi. Reţeaua LaDoiPaşi s-a extins rapid, în toate judeţele ţării, numârând la un moment dat circa 700 de unităţi. Anul trecut însă, aproximativ 90 de unităţi LaDoiPaşi au dispărut de pe piaţă. Retailerul a venit la final de 2014 cu un nou format de magazin, menit să relanseze extinderea reţelei.
Astfel, Metro a deschis în Bucureşti, pe şoseaua Stefan cel Mare, zonă cu o prezenţă puternică a retailerului Mega Image, primul concept store al reţelei LaDoiPaşi. Magazinul are un logo nou şi o imagine uşor diferită faţă de magazinle LaDoiPaşi operate de francizaţii Metro şi se axează pe sortimentaţia de produse proaspete.
„Acest Mastershop, coordonat de către angajaţii Metro România, este o platformă de testare în condiţii reale, în piaţă”, arată reprezentanţii retailerului. „Vrem să obţinem informaţii de prima mână şi un feedback valoros în cadrul acestei etape de testare, astfel încât să putem ajusta şi îmbunătăţi conceptul pentru viitor”.
Marii retaileri care au atacat segmentul de proximitate în România sunt Carrefour, cu franciza Express, Mega Image cu franciza Shop&Go şi Metro cu franciza LaDoiPaşi. La finalul anului trecut şi francezii de la Auchan au anunţat că pregătesc lansarea unui lanţ de magazine de proximitate în ţara noastră, sub brand-ul A 2 pas.

Articole citite

În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.