Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

În anul 2002, pe piaţa locală apărea un brand maghiar care are peste 7.000 de magazine pe pieţele din regiune. Este vorba despre CBA, un retailer alimentar care a dezvoltat în ţara noastră o reţea de peste 150 de unităţi deshise în sistem de franciză. Brand-ul este dezvoltat în România de către compania CBA Nord Vest, care va continua expansiunea şi în acest an.
„CBA reprezintă o asociere a comercianţilor autohtoni in scopul organizării pieţei in faţa retailerilor internaţionali. Reţeaua de magazine afiliate centrului logistic CBA Nord Vest reprezintă o combinaţie între asocierea pentru cumpărare şi un sistem de franciză”, susţin reprezentanţii CBA Nord Vest pe site-ul companiei.
Compania CBA Nord Vest deţine un centru logistic care aprovizionează magazinele unde este prezent brand-ul: Satu Mare, Maramureş, Bihor, Sălaj, Arad, Timiş, Cluj, Mureş, Suceava şi Argeş. Potrivit ZF, investiţia înţr-un magazin variază de la 30.000 de euro la 300.000 de euro, în timp ce capitalul de lucru pleacă de la 50.000 de euro şi merge către 200.000 de euro.
CBA, o compania originară din Ungaria, este prezentă, în afară de piaţa-mamă şi piaţa locală şi în Polonia, Serbia, Cehia, Slovacia şi Bulgaria, cu peste 7.000 de magazine.
Pe piaţa locală compania concurează cu reţelele de cartier ale marilor brand-uri internaţionale: La Doi Paşi de la Metro, Express de la Carrefour, City de la Profi. Vom trece pe lista şi franciza Shop&Go de la Mega Image cu toate că belgienii s-au axat pe dezvoltarea acestui brand mai mult în Bucureşti.
În acelaşi timp, pe piaţa de retail un nou brand autohton şi-a anunţat intrarea în insolvenţă. Este vorba despre Succes, companie fondată în anul 1994 de omul de afaceri Nicolae Sarcina. Reţeaua de magazine ar putea fi preluată de retailerii cu cel mai extins număr de unităţi din România: Profi şi Mega Image.

Articole citite

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.