Panda iubeşte Asia
Piaţa asiatică devine din nou un pilon important pentru extinderea brand-urilor gastronomice. Foodpanda, platforma globală de comenzi de mâncare susținută de incubatorul german Rocket Internet, prezentă şi pe piaţa din România, anunță achiziția principalilor săi competitori din 7 țări asiatice, consolidându-și astfel poziția de lider pe toate piețele asiatice importante. Foodpanda a achiziţionat concurenţi din India, Malaezia, Singapore, Filipine, Pakistan, Hong Kong şi Thailanda.
"În urma acestor achiziții, Foodpanda devine liderul pieței de food delivery pe tot teritoriul Asiei de Sud - Est. Expertiza și experiența tuturor acestor companii locale ne vor ajuta să îmbunătățim semnificativ serviciile și paleta de bucătării oferite clienților noștri", declară într-un comunicat de presă Ralf Wenzel, Co-Founder și CEO al Foodpanda group.
În Malaezia, Filipine și Singapore, Foodpanda a achiziționat complet concurentul Food Runner, care funcționează în sistem de franciză și în Indonezia. În urma achiziției, compania se poziționează ca lider pe alte 4 piețe cheie din sud-estul Asiei, cu peste 1.200 de restaurante partenere din toate orașele importante din Malaezia, Singapore și Filipine.
La nivel global, Foodpanda este activă astăzi în peste 39 de țări, de pe 5 continente. Foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din ţara noastră.
Foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe cinci continente. Piaţa de comenzi de mâncare online este în continuă creşere atât în România, cât şi la nivel global. Programul tot mai aglomerat de la serviciu, care nu le permite angajaţilor să iasă în pauza de prânz şi nici să-şi gătească singuri după ce ajung acasă, sunt doar două motive pentru care multe persoane preferă să-şi comande mâncare online. În plus, în ţara noastră, un alt motiv important este reprezentat de preţul piperat al materiilor prime necesare pentru prepararea unor mâncăruri gătite.
Articole citite
Culturile de afin, o investiție profitabilă
/15.07.2025
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.