Foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu.
Joi
12.02.2015
O platformă globală de comnezi de mâncare a anunţat o extindere agresivă extindere agresivă pe piaţa asiatică.
 

Piaţa asiatică devine din nou un pilon important pentru extinderea brand-urilor gastronomice. Foodpanda, platforma globală de comenzi de mâncare susținută de incubatorul german Rocket Internet, prezentă şi pe piaţa din România, anunță achiziția principalilor săi competitori din 7 țări asiatice, consolidându-și astfel poziția de lider pe toate piețele asiatice importante. Foodpanda a achiziţionat concurenţi din India, Malaezia, Singapore, Filipine, Pakistan, Hong Kong şi Thailanda.

 "În urma acestor achiziții, Foodpanda devine liderul pieței de food delivery pe tot teritoriul Asiei de Sud - Est. Expertiza și experiența tuturor acestor companii locale ne vor ajuta să îmbunătățim semnificativ serviciile și paleta de bucătării oferite clienților noștri", declară într-un comunicat de presă  Ralf Wenzel, Co-Founder și CEO al Foodpanda group.

 În Malaezia, Filipine și Singapore, Foodpanda a achiziționat complet concurentul Food Runner, care funcționează în sistem de franciză și în Indonezia. În urma achiziției, compania se poziționează ca lider pe alte 4 piețe cheie din sud-estul Asiei, cu peste 1.200 de restaurante partenere din toate orașele importante din Malaezia, Singapore și Filipine.

La nivel global, Foodpanda este activă astăzi în peste 39 de țări, de pe 5 continente. Foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din ţara noastră.

 Foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe cinci continente. Piaţa de comenzi de mâncare online este în continuă creşere atât în România, cât şi la nivel global. Programul tot mai aglomerat de la serviciu, care nu le permite angajaţilor să iasă în pauza de prânz şi nici să-şi gătească singuri după ce ajung acasă, sunt doar două motive pentru care multe persoane preferă să-şi comande mâncare online. În plus, în ţara noastră, un alt motiv important este reprezentat de preţul piperat al materiilor prime necesare pentru prepararea unor mâncăruri gătite.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015