Prima cafenea Starbucks a fost înființată în 1971, în Piața Pike din Seattle, iar în momentul de față are în portofoliu peste 20.000 de locații la nivel global.
Sâmbătă
28.02.2015
Lanţul de cafenele continuă expansiunea în România şi face un nou popas în una dintre cele mai importante artere ale Bucureştiului.
 

Calea Victoriei din Bucureşti este împânzită de brand-uri renumite, marea majoritate din categoria produselor de lux. Intrate direct sau prin franciză în România, numeroase brand-uri au ales această arteră importantă a Capitalei pentru dezvoltarea business-ului. Recent, şi Starbucks a deschis o nouă cafenea pe Calea Victoriei, care va funcţiona în paralel cu cea din Piaţa Victoriei.

Ca şi în cazul cafenelei din Piaţa Victoriei şi a noii unităţi Reserve din Pipera, noul Starbucks se află tot într-o zonă de clădiri de birouri, mai exact la parterul clădirii Victoria Center.

„Gândim pe termen lung în România. Clienţii noştri sunt foarte importanţi pentru noi şi vrem să fim aproape de ei. Există o mare cerere pentru produsele Starbucks și suntem într-o continuă extindere în România", a declarat Bogdan Guzgă, District Manager Starbucks România.

La intrarea pe piaţa românească, Starbucks a ales un centru comercial: Plaza România. Ulterior, compania s-a extins atât în mall-uri cât şi în zone de clădiri de birouri, ajungând în prezent la 10 unităţi în Capitală şi alte 4 în ţară. Constanţa, Cluj-Napoca, Timişara şi Iaşi.

Starbucks concurează direct cu un lanţ de cafenele care se extinde prin franciză în România. Este vorba despre Gloria Jeans. Unul dintre francizaţii reţelei, Cristian Ştefănescu, care deţine o cafenea în zona Piaţa Victoriei, a deschis recent o nouă franciză în Piaţa Romană din Capitală.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015