Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Metro conduce clasamentul cu 1.381 de reclame difuzate.
Luni
20.04.2015
Metro, Carrefour şi Lidl ocupă primele locuri într-un top al celor mai difuzate spoturi publicitare.
 

Potrivit unui studiu realizat de mediaTRUST România, Metro conduce clasamentul cu 1.381 de reclame difuzate în perioada 1- 10 aprilie 2015. Locul doi este ocupat de Carrefour cu 889 de reclame urmat de Lidl cu 755 de reclame al căror conținut a făcut referire la sărbătoarea de Paște.

Selgros este în top cu 565 de reclame, urmat de Penny Market cu 522 de reclame difuzate. Magazinul online Cel.ro este pe locul șase în clasament cu 503 reclame. Rama este brandul cu 442 de reclame înregistrate în perioada menționată, urmat de Altex cu 406 de reclame.

Mega Image a înregistrat 314 de reclame, iar Super Bingo Metropolis este în top cu 213 reclame. Sanohepatic a înregistrat 201 de reclame dedicate sărbătorilor de Paște, Dr. Oetker a înregistrat 182 de reclame, Emag.ro – 175 de reclame, MoneyGram – 143 de reclame, iar Profi – 139 de euro.

Posturile TV au difuzat cele mai multe reclame în perioada 1-10 aprilie 2015, urmate de posturile de radio și presa scrisă. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără Antena Stars, Europa FM, Ziarul Financiar.

În 2014, retailerii prezenţi pe piaţa din România au deschis 265 de unităţi, 94% fiind supermarketuri. Mega Image a fost cel mai activ retailer pe segmentul FMCG, cu 115 unităţi deschise.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015