16 oraşe mari pentru expansiune
![](https://img.franchising.pl/ro/751/8d1/diego_12.jpg)
Diego este un retailer de materiale destinate amenajărilor interioare înființat în Ungaria, comercializând atăt parchet laminat, mochete și covoare, cât și draperii sau perdele pentru geamuri, împreună cu accesoriile aferente. Franciza Diego este în continuă dezvoltare şi reînnoire, redefinire. Experienţa dobândită în peste 20 de ani de funcționare a rețelei multinaţionale de retail Diego care cuprinde peste 150 de magazine, face din Diego un jucător cu un rol important pe piaţa produselor de amenajări interioare.
Diego Kereskedelmi Kft. oferă partenerilor de franciză drept de exclusivitate teritorială stipulată în contract pentru efectuarea unor activităţi comerciale conform conceptului propriu de franciză. Oferta de produse a reţelei se concentrează pe şase categorii de bază: covoare, mochete, parchet laminat, covoare PVC, perdele şi tapet. Filozofia de produs a reţelei este axată pe o ofertă de produse adunate în colecţii sezonale fixe, în trend cu ultimele tendinţe în domeniul decoraţiunilor interioare.
Investiţia francizatului se situează la aproximativ 100 de euro pe metru pătrat, suprafaţa recomandată a spaţiului comercial fiind de minim 200 metri pătraţi, până la un maxim de 1000 metri pătraţi. Durata contractului de franciză este de cinci ani, cu posibilitatea de prelungire pentru încă cinci.
Articole citite
![](https://img.franchising.pl/ro/313/3f6/ikea_intrar_440x440.jpg)
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
Cele mai citite
![](https://img.franchising.pl/ro/bd6/b6d/used_products_p_trat_3-1.jpg)
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Antreprenorii români au posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.