16 oraşe mari pentru expansiune
Diego este un retailer de materiale destinate amenajărilor interioare înființat în Ungaria, comercializând atăt parchet laminat, mochete și covoare, cât și draperii sau perdele pentru geamuri, împreună cu accesoriile aferente. Franciza Diego este în continuă dezvoltare şi reînnoire, redefinire. Experienţa dobândită în peste 20 de ani de funcționare a rețelei multinaţionale de retail Diego care cuprinde peste 150 de magazine, face din Diego un jucător cu un rol important pe piaţa produselor de amenajări interioare.
Diego Kereskedelmi Kft. oferă partenerilor de franciză drept de exclusivitate teritorială stipulată în contract pentru efectuarea unor activităţi comerciale conform conceptului propriu de franciză. Oferta de produse a reţelei se concentrează pe şase categorii de bază: covoare, mochete, parchet laminat, covoare PVC, perdele şi tapet. Filozofia de produs a reţelei este axată pe o ofertă de produse adunate în colecţii sezonale fixe, în trend cu ultimele tendinţe în domeniul decoraţiunilor interioare.
Investiţia francizatului se situează la aproximativ 100 de euro pe metru pătrat, suprafaţa recomandată a spaţiului comercial fiind de minim 200 metri pătraţi, până la un maxim de 1000 metri pătraţi. Durata contractului de franciză este de cinci ani, cu posibilitatea de prelungire pentru încă cinci.
Articole citite
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
Cele mai citite
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 24-26 octombrie a.c., la Palatul Culturii din capitala Poloniei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Un nou tip de educație pentru viitor a copiilor din România este oferit de compania Edukido, care caută atât un master francizor, cât și parteneri individuali.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.