Republica BIO își definitivează manualul de franciză

”Cei mai importanţi factori necesari pentru a dezvolta o piaţă bio sănătoasă în România sunt educaţia și informarea consumatorilor, precum şi accesibilitatea produselor, atât ca număr de magazine, cât și ca preț”, susține Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO. ”Prin educaţie oamenii înţeleg că îşi fac cel mai mare bine pentru sănătate consumând produse ecologice şi refuzând să mai cumpere produse convenţionale pline de cele 1.400 de pesticide autorizate a fi folosite în agricultură. Prin accesibilitate, produsele bio româneşti ajung la consumator pe un lanţ de aprovizionare cât mai scurt. Asta este filosofia noastră la Republica BIO: să cumpărăm produse preponderent româneşti, direct de la fermieri, şi să le aducem consumatorilor la preţuri semnificativ mai mici decât produsele bio importate.”
Primul magazin fizic Republica BIO a fost deschis în urmă cu aproape două luni. Acesta a fost un proiect construit în detaliu, ce urmează a fi extins în regim de franciză, în țară și străinătate. Francizarea are ca scop crearea unui lanț de magazine de proximitate pentru produse certificate ecologic.
Potrivit ”antreprenorului verde”, obstacolele principale în dezvoltarea pieței bio locale sunt: un nivel de educaţie scăzut cu privire la beneficiile dietei organice; lipsa sentimentului naţional când alegem produsele la raft; numărul redus al producătorilor ecologici ce produc pentru piaţă şi nu pentru autoconsum; lipsa de implicare a autorităţilor în comunicarea a ce înseamnă alimentaţie cu adevărat sănătoasă; veniturile mai reduse ale familiilor de români.
Pornind de la aceste realități ale pieței, planurile de dezvoltare pentru Republica BIO vizează următoarele aspecte:
- Definitivarea manualului de franciză pentru România şi UE şi încheierea primelor parteneriate de franciză în următoarele 6 luni.
- Încurajarea şi consilierea unui număr cât mai mare de fermieri să producă în sistem ecologic; pentru aceştia, Republica BIO va fi partener de promovare şi desfacere a mărfii.
- Lobby guvernamental pentru descurajarea practicilor ne-etice ale producătorilor care folosesc naivitatea şi lipsa de informare a consumatorilor pentru a prezenta ca ”aproape bio” produsele convenţionale, cultivate cu produse chimice.
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?