O rețea ce include 1156 de puncte de vânzare în toată lumea se promovează agresiv pe internet și vrea să deschidă magazine în franciză și în principalele orașe din România.
Miercuri
02.11.2016
Un magazin de cartușe de imprimate poate asigura beneficii atractive pentru francizați
 

Rețeaua de magazine Prink a demarat campania de selecție pentru o serie de francizați ce ar putea deschide puncte de vânzare în principalele orașe din România. Motiv pentru care Prink a lansat o campanie de promovare în principalele motoare de căutare de pe internet, prin care promovează noul site în limba română ce conține și condițiile de francizare.

Prink este magazinul specializat în cartușe, toner și hârtie pentru imprimante care s-a impus pe piața francizei europene ca fiind marca cea mai dinamică din ultimii ani. În primii 4 ani de activitate, începând cu anul 2002, Prink a deschis magazine în unele dintre cele mai importante orașe europene.
Succesul obținut de aceste puncte de vânzare i-a determinant pe cei care deja dețineau un magazin să deschidă altele.

Formula inedită utilizată în magazinele Prink constă în faptul că acestea conțin tot ceea ce o imprimantă, un fax, un fotocopiator sau un plotter pot consuma. Numai și exclusiv produse de consum: cartușe inkjet, toner, cerneluri, seturi de reâncărcare și 100 de tipuri diferite de hârtie. Toate produsele sunt disponibile atât în versiunea originală a producătorilor cât și în aceea cu marca Prink, datorită căreia clienții magazinelor pot economisi până la 80% din preț.

Francizații Prink beneficiază de un ciclu complet de cursuri de formare prin intermediul cărora devin capabili să gestioneze punctul lor de vânzare cu mare siguranță. Ulterior fazei introductive, cursuri periodice de actualizare permit menținerea unui nivel ridicat de cunoaștere a noilor produse.

Prink prevede o asistenta totală a punctului de vânzare, sprijinind proprii afiliati în toate fazele de viață ale magazinului, de la marketing pentru campaniile publicitare locale, telemarketing pentru achiziționarea clientelei profesionale, până la suportul comercial pentru monitorizarea și combaterea concurenței. Rentabilitatea unui astfel de punct de vânzare este una în medie de 40-45%, conform prezentărilor oferite de reprezentanții companiei.


Carol Popa
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015