Inovațiile IT aduc vânzări și în franciză

Grupul croat Cammeo a participat în perioada 4-5 noiembrie la Târgul pentru servicii de transport public și taximetrie din Germania, de la Koln, cu aplicația Taxi Navigator, soluția software utilizată ca interfață pentru gestionarea comenzilor telefonice sau online. Noua soluție IT concepută de softiștii grupului Cammeo are de curând o prezentare și în limba română, în care se specifică disponibilitatea companiei croate de a oferi francize pentru această aplicație pe piața locală.
”Taxi Navigator este un sistem unic și inovator de operare pentru gestionarea activității de taxi - de la conducere, call center, prin intermediul unui driver pentru utilizatorul final - și pe baza celor mai noi soluții IT și de comunicare GPRS. Sistemul nostru a fost testat în timp real și oferă o imagine clară a activității companiei și simplifică astfel sarcinile de a derula o afacere prin optimizarea controlată a resurselor”,explică Tomislav Opic, director de vânzări Taxi Navigator.
Sistemul este de fapt conceput în anii anteriori și constant modernizat și dezvoltat, astfel încât acum se poate considera că a ajuns la maturitate. Accentul, spune Tomislav Opic, a fost pus pe dezvoltarea tehnologică și stabilirea unor standarde de calitate. ”Deși suntem o companie relativ tânără, în câțiva ani am reușit să liberalizăm piața de taxi din Croația, și foarte curând am devenit sinonim cu servicii de calitate și de încredere”, spune el.
În 2014, Grupul Cammeo a lansat o afacere de franciză, astfel încât Taxi Navigator a devenit indispensabilă pentru multe companii de taximetrie, Taxi Navigator a devenit o soluție software și pentru alte piețe, sistemul este folosit de diverse asociații de taxi din Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia și Herțegovina, Macedonia, iar din 2015 se aplică și în Qatar.
”Suntem singurul furnizor de servicii de taxi în această parte a Europei care a fost certificat ISO 9001 - Sistemul de management al calității. In fiecare an, mai mult de șase milioane de pasageri folosesc serviciile noastre, și această cifră va continua să crească”, mai spune Opic. Participarea la târgul din Köln este doar primul pas spre o promovare mai puternică și de expansiune internațională. Târgul va fi, prin urmare, o oportunitate pentru cei care doresc să se familiarizeze cu sistemul și să –și asigure eficiența soluțiilor Taxi Navigator.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.