USED PRODUCTS
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Conceptul Used Products a fost lansat în Olanda în anul 1997, și de atunci au fost deschise peste 50 de magazine de succes în toată Europa, majoritatea fiind operate de francizați.
În magazinele noastre, clienții au posibilitatea să cumpere, vândă sau să facă schimburi de produse electronice noi sau preutilizate. Ei pot aduce la vânzare produse care nu mai prezintă interes, și au posibilitatea să le schimbe cu altele care le pot fi utile, susținând astfel principiul reciclării.
Vânzătorii primesc numerar pe loc pentru produsele lor dacă acestea se dovedesc a fi în totalitate funcționale în urma testării. Toate produsele sunt atent verificate înainte de achiziție, iar la vânzare, clienții beneficiază de garanție pentru acestea.
Câteva categorii de produse care se găsesc în magazinele noastre: Telefoane, Tablete, Console gaming, Jocuri pentru console, Laptop-uri, Unități PC, Camere Foto / Video, Televizoare, Echipamente audio, Periferice pentru calculator, Instrumente muzicale etc.
Francizații pot beneficia de experiența acumulată în cei peste 25 de ani pe piața din Europa, pot obține venituri peste medie activând în domeniul acesta, și au oportunitatea să se alăture unei comunități eco-friendly.
Unitati personalizate
Momentan deținem 2 shop-uri în regim propriu (Cluj-Napoca, București)
Unitati in sistem de franciza
La nivel european există 58 de magazine Used Products în franciză:
- 53 în Olanda
- 2 în Belgia
- 3 în România (Cluj-Napoca, București, Timișoara)
- 1 în Germania
- 1 în India
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Pe lângă vânzările din magazin, francizații vor avea acces la website-ul nostru, prin intermediul căruia pot genera vânzări suplimentare.
Înainte de deschiderea magazinului, noul francizat va participa la un curs intensiv de pregătire, în cadrul căruia va învăța tehnicile de achiziție, va afla care sunt prețurile corecte de vânzare și achiziție, cum să expună corect produsele în vitrină și cum să își adauge produsele pe pagina web www.usedproducts.ro.
Francizații au posibilitatea să participe la training-uri suplimentare la magazine deja deschise, iar pentru a asigura un start perfect, un manager regional va fi prezent timp de o săptămână la noua locație.
Investitie totala, asteptari
Investiția totală începe de la 55.000 EUR, și cuprinde:
- Taxa de licență: 15.000 EUR
- Stocul inițial: 20.000 EUR
- Amenajarea magazinului conform manualului de brand: 10.000 EUR
Disponibil necesar pentru achiziții de la clienți: 10.000 EUR
Redevențe lunare – 5% din cifra de afaceri, din care 4% redevență (nu mai puțin de 600 EUR) + 1% campanii marketing
- Locațiile vizate sunt orașele cu minim 50.000 de locuitori iar suprafața poate începe de la 60 mp.
Cerinte de baza
- Spirit antreprenorial
- Organizat, responsabil
- Orientat spre clienți
- Angajament de relație pe termen lung
- Cunoștințe de bază legate de electronice și electrocasnice
Fire deschisă spre dezvoltare
Informatii despre francizor
Used Products Franchise SRL
Str. Aurel Vlaicu, Nr. 4
+40 743 228 328
Persoana de contact pentru candidati
Kun Norbert
tel: +40 755 637 764
e-mail: franciza@usedproducts.ro
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Îngrășământ ecologic din lână de oaie, o idee de milioane pentru toată lumea.
Pentru fiecare 5 baterii uzate și predate, clienții magazinelor LaDoiPași vor primi o baterie nouă.
Pegas dă startul campaniei „Anti-scumpire” cu o scădere permanentă a prețurilor. Pentru o Românie mai activă, Pegas susține mersul pe bicicletă.
După deschiderea a 8 magazine proprii, rețeaua de franciză PEGAS capătă contur prin deschiderea primului magazin în franciză.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.