Lviv Handmade Chocolate
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
„Creăm ciocolată artizanală, împărtășind fericire” - aceasta este misiunea principală a companiei. Astfel, echipa noastră lucrează constant pentru realizarea acestei misiuni. Poate, cea mai mare bucurie și cel mai important succes pentru companie este de a vedea fericirea în ochii clienților noștri.
Ciocolata Lviv Handmade este renumită pentru tehnologia sa privind producția manuală care se extinde din ce în ce mai mult. Referindu-ne la cele mai bune ciocolate europene, putem spune că Lviv Handmade Chocolate își creează propria tradiție modernă privind calitatea și gustul. În pofida numărului tot mai mare de cafenele proprii, principiile cheie ale fabricării delicateselor de ciocolată rămân neschimbate. În primul rând, producția de ciocolată se face doar în Lviv și se utilizează numai ingrediente naturale, fără substanțe chimice artificiale. În al doilea rând, beneficiem de implicarea celor mai buni profesioniști în procesul de fabricare și nu folosim mașini automate. În al treilea rând, acordăm o atenție personalizată fiecărui produs și vindem doar în magazinele proprii sau în franciză, unde putem controla toate etapele de comercializare a produselor - de la magazin și până în mâinile fanilor ciocolatei noastre.
Unitati personalizate
6 magazine în Ucraina
Unitati in sistem de franciza
43 de magazine în Ucraina și Azerbaijan
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
După ce francizatul plătește taxa de franciză, va beneficia de următoarele:
- va avea dreptul de a utiliza marca comercială Lviv Handmade Chocolate;
- va putea utiliza modelul financiar Lviv Handmade Chocolate complet testat;
- va putea face un model de rentabilitate economică a business-ului;
- va beneficia de servicii de mentenanță / suport în toate etapele de implementare operațională, inclusiv în momentul demararii, când este necesară implicarea unei echipe de proiect;
- elaborarea proiectului de design;
- software de program (care va fi adaptat individual, ținând cont de particularitățile activității afacerii Lviv Handmade Chocolate);
- instruirea personalului și revizuirea performanțelor, efectuate la Centrul de Training al companiei;
- implementarea conceptelor și a standardele companiei;
- Ghidul francizatului, care conține instrucțiuni detaliate, pentru fiecare etapă în parte, reguli și proceduri, documentația necesară privind administrarea unei afaceri, materiale care vor ajuta francizatul în activitatea de început și în viitor;
- meniul și rețetele standard;
- asistență privind activitățile de marketing;
- start-up cafenea, care implică echipa de proiect;
- optimizarea procesului operațional din cafenea, la momentul deschiderii.
Sprijinul francizatului pe durata acordului de francizare include:
- programe de instruire și organizarea sistemului de școlarizare pentru angajați;
- asistența managerului de francizare pentru rezolvarea problemelor operaționale, răspunsuri la întrebări atipice și contactul cu specialiștii companiei;
- reînnoirea constantă a sortimentului din magazin, ținând cont de tendința pieței și de perioadele de sărbători;
- furnizarea completă a produselor de ciocolată din magazin, doar de la producător;
- elaborarea și furnizarea de produse gen suveniruri, pentru comercializare în magazin;
- furnizare de materiale și veselă de marcă;
- reînnoirea constantă a meniului în cafenea;
- servicii de proiectare;
- elaborarea de materiale grafice pentru implementarea evenimentelor de marketing;
- posibilitatea de a implementa un sistem de loialitate pentru clienți;
- asistență pentru controlul performanței personalului și menținerea standardelor privind serviciile;
- oportunitatea de a adopta experiența partenerilor-francizați din alte regiuni.
Investitie totala, asteptari
Investiția francizatului include o plată forfetară, care este calculată individual. Aceasta variază în limita a 15.000 de USD pentru țările europene.
Sortimentul de produse Lviv Handmade Chocolate este oferit cu o reducere de 30% pentru francizat.
Francizatul plătește o redevență anuală (până la 6% din cifra de afaceri totală), care va fi definită în timpul încheierii acordului. La deschidere, francizorul nu percepe redevența pentru primele 2 luni de funcționare.
În conformitate cu statisticile, suma medie a investiției variază de la 50.000 de USD la 150.000 de USD (în funcție de starea locației și de elaborarea proiectului). Francizatul va suporta cheltuielile pentru cazarea echipei în timpul pregătirii proiectului și până la începerea cafenelei (alte eventuale cheltuieli care pot apărea vor fi plătite printr-o sumă forfetară).
Cerinte de baza
Compania noastră dezvoltă activ proiecte de francizare în străinătate. În primul rând, vizăm centrele regionale și orașele cu peste 200 de mii de rezidenți, din Europa și Asia. Suntem deschiși să purtăm un dialog cu toți cei care iubesc ciocolata la fel de mult ca noi, pentru a găsi împreună rețeta pentru o colaborare reciproc avantajoasă.
Informatii despre francizor
Company Shokoooooooolad
Poshtova Str.16A, Lviv, Ukraine, 79020
+38 (050) 366 81 96
Persoana de contact pentru candidati
Vita Bereziak
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.
Antreprenorul ce dorește să adere la un sistem de franciză se poate aștepta la o serie de avantaje:
Dacă asociezi francizele cu termenul de afaceri, atunci ești pe drumul cel bun. Merită să cunoști în detaliu ceea ce înseamnă o franciză deoarece aceasta poate fi modalitatea potrivită pentru tine de a conduce o afacere.
Ordonanța nr.52 din 28 august 1997 privind regimul juridic al francizei în prezentare prescurtată:
Acordurile de franciză, cu excepția acordurilor de franciză industrială, sunt exemplul cel mai evident de comunicare a know-how-ului către cumpărător în scopuri comerciale.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
Leonidas, o afacere unică în lumea ciocolatei, se extinde la nivel național și caută noi parteneri de franciză
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Franciza Stația RomBeer, una dintre cele mai bune investiții din ultima vreme, a deschis, la Brașov, cea mai mare unitate de până acum și își continuă extinderea la nivel național.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.