Comert

cosmetice, bijuterii, cadouri | 22.08.2025

Tradiție și excelență

Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.

Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.

domeniul auto | 10.06.2025

Profit din micromobilitatea urbană

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.

cosmetice, bijuterii, cadouri | 27.05.2025

Franciză rafinată și profitabilă

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.

cosmetice, bijuterii, cadouri | 23.01.2025

Franciza Floria – Afacere cu parfum de profit!

Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.

cosmetice, bijuterii, cadouri | 18.09.2024

Tradiție și rafinament

Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.

alte comercializări | 19.08.2024

Franciza RO, un concept autohton unic

Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.

alte comercializări | 25.07.2024

Used Products, o afacere sustenabilă

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.

comert alimentar si industrial | 26.02.2024

Calitatea încurajează extinderea

Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.

comert alimentar si industrial | 05.12.2023

Experți în unelte electrice

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?

domeniul auto | 19.10.2023

Soluție durabilă și profitabilă

În ultima perioadă, puteți vedea o mulțime de trotinete și scutere electrice pe străzi. Franciza Hopp a demonstrat că afacerea este una profitabilă și în continuă expansiune.

comert alimentar si industrial | 07.06.2023

Comunitate mare, avantaje pe măsură

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.

alte comercializări | 27.01.2023

Used Products caută parteneri strategici

Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.

alte comercializări | 15.12.2022

Used Products, o franciză de viitor

Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.

comert alimentar si industrial | 30.11.2022

Soluția succesului, un partener puternic

Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.

cosmetice, bijuterii, cadouri | 22.11.2022

O franciză, două branduri faimoase

Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.

comert alimentar si industrial | 04.10.2022

Franciza Leonidas, tradiție și rafinament

Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.

alte comercializări | 29.08.2022

Model de comerț cu amănuntul, la cheie

Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.

comert alimentar si industrial | 16.08.2022

Despre afaceri și căței

O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.

alte comercializări | 11.08.2022

Used Products, o franciză cu perspectivă

Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top

2
3
4
5
Urmator  
Final