Comert

Tradiție și excelență
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.

Avantajul să fii într-un sistem important
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.

Extindere națională în industria floristică
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.

Profit din micromobilitatea urbană
Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.

Franciză rafinată și profitabilă
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.

Franciza Floria – Afacere cu parfum de profit!
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.

Tradiție și rafinament
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.

Franciza RO, un concept autohton unic
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.

Used Products, o afacere sustenabilă
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.

Calitatea încurajează extinderea
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.

Experți în unelte electrice
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?

Soluție durabilă și profitabilă
În ultima perioadă, puteți vedea o mulțime de trotinete și scutere electrice pe străzi. Franciza Hopp a demonstrat că afacerea este una profitabilă și în continuă expansiune.

Comunitate mare, avantaje pe măsură
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.

Used Products caută parteneri strategici
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.

Used Products, o franciză de viitor
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.

Soluția succesului, un partener puternic
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.

O franciză, două branduri faimoase
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.

Franciza Leonidas, tradiție și rafinament
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.

Model de comerț cu amănuntul, la cheie
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.

Despre afaceri și căței
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.

Used Products, o franciză cu perspectivă
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top