Experți în unelte electrice
Dnipro-M este o companie ucraineană specializată în producția și vânzarea de scule electrIce profesionale, pentru grădinărit și renovări. Dnipro-M este cea mai mare rețea de magazine de instrumente de acest fel din Ucraina, cu peste 270 de magazine proprii și 235 de puncte de vânzare francizate în 276 de orașe din Ucraina și din străinătate.
Dnipro-M se mândrește cu o gamă variată de scule electrice, de la burghie și ferăstraie până la mașini de tuns iarba și generatoare. Compania susține o politică de prețuri echilibrată, asigurându-se că clienții nu plătesc niciodată mai mult decât este necesar, menținând în același timp un nivel bun al calității. Cu o echipă ce depășește 2.000 de membri, Dnipro-M este dedicată îmbunătățirii continue, străduindu-se să maximizeze beneficiile pentru consumatori.
Înființată cu scopul de a oferi o gamă cuprinzătoare de instrumente fiabile și convenabile ca preț, Dnipro-M selectează pentru implementare, cu meticulozitate, cele mai avansate tehnologii globale și se asociază cu cei mai buni producători.
“Viziunea generală este de a crea spații, atât online, cât și offline, în care un serviciu impecabil și o atmosferă primitoare definesc Saloanele de măiestrie. Aici, oamenii pot aborda rapid, fără efort și profesional, orice întrebări legate de instrumente, contribuind la o comunitate dedicată măiestriei și expertizei”, a spus Alex Tulei, representant al companiei.
Oportunități uimitoare
„Suportul complet este un semn distinctiv al Dnipro-M, pe tot parcursul procesului de lansare a francizei. Aceasta include selecția strategică a locației, cercetarea de piață aprofundată, asistență în înființarea unui atelier, asigurarea designului magazinului conform cerințelor brandului, organizarea de evenimente captivante și furnizarea de suport de marketing online și offline pentru a ajunge la publicul țintă”, a adăugat Tulei.
Reprezentantul francizei a subliniat impactul acesteia și modelul său de afaceri cuprinzător de care dispune. Aceasta include standarde de lucru prestabilite, instrumente de vânzări și un sistem de instruire dovedit. Pregătirea angajaților, supravegheată de Tulei, acoperă cunoștințele despre produse, abilități de vânzare și tehnici de management.
La fiecare etapă de lansare se oferă suport, Tulei ghidând întregul proces. Aceasta include selectarea unei locații strategice, efectuarea de cercetări de piață, înființarea unui service, adaptarea designului magazinului, organizarea de evenimente promoționale și oferirea de asistență de marketing online și offline.
Dnipro-M se distinge printr-o garanție care variază de la o perioadă de trei ani până la acoperire digitală nelimitată, asigurând protecție împotriva defectelor. Rezolvarea rapidă a problemelor sau o înlocuire în termen de trei zile subliniază angajamentul companiei față de satisfacția clienților.
“Magazinele exclusive monobrand subliniază determinarea Dnipro-M în a furniza instrumente de înaltă calitate, de la un brand de încredere. O politică generoasă de returnare, de 60 de zile, reflectă încrederea în calitatea produsului, în timp ce oportunitățile de testare a sculelor permit clienților să facă alegeri în cunoștință de cauză, adaptate nevoilor lor”, a spus Alex Tulei.
Prin noi înșine
„Dnipro-M livrează instrumente cu o calitate comparabilă cu cea a brandurilor de renume, la prețuri cu cel puțin 20% mai mici. Compania își propune să se situeze pe locul 1 în Europa în privința operativității executării serviciului, calitate și simplitate, susținută de un catalog online exemplar, accesibil tuturor țărilor UE prin intermediul site-ului său”, a adăugat Tulei.
Recunoscând avantajele multiple ale unui lanț de magazine, companiile beneficiază de magazine ușor de identificat și localizate convenabil, de o creștere rapidă a bazei de clienți, de o strategie de publicitate unitară și costuri și riscuri reduse prin distribuirea resurselor. Pentru clienți, atractia constă în magazine situate convenabil, o gamă diversă și actualizată în mod regulat de produse, standarde uniforme, servicii și prețuri de-a lungul lanțului, asigurând o experiență de cumpărături consistentă și de înaltă calitate.
Unități
Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Letonia, Lituania, Estonia, Armenia, Georgia și Moldova.
Cerințe de franciză
- Condiții – deschiderea propriei rețele de cinci magazine monobrand:
- Investiții inițiale – 250.000 € (inclusiv: achiziționarea de bunuri – 150.000 € și alte cheltuieli – 100.000 €)
- Profit net de 10.000 EUR pe lună (2000 EUR lunar pe magazin).
- Fără redevențe / taxe de franciză în primul an de cooperare.
Articole citite
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.