Comert

Leonidas, mai mult decât o franciză
Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol

Franciză retail cu succes în pandemie
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată

Model de afaceri consolidat
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România

Business cu rafinament oriental
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.

Franciză cu prestanță
Brandul Brutale, recunoscut la nivel european pentru costumele bărbătești stilate pe care le produce, caută parteneri de franciză în România.

Adaptabilitatea, cheia continuării afacerilor
Adaptabilitatea, utilizarea comerțului electronic, publicitatea și orientarea către client sunt obligatorii pentru susținerea activității în aceste vremuri

Magazine cu profit
Folosind o metodă creativă de expansiune, PROFI a ajuns la 200 de Magazine Agent, conduse de persoane cu experiență în activitatea de retail.

Ciocolata învinge criza
Prima ciocolaterie în sistemul de franciză Leonidas din România îi așteaptă pe iubitorii de dulciuri premium, după o lună și jumătate în care și-a continuat activitatea doar prin livrări la domiciliu.

O afacere dulce ... un cadou rafinat
Pralinele Leonidas - un "MUST HAVE" al iubitorilor de calitate și un cadou care nu dă greș niciodată! Ți-ar plăcea să ai propria ciocolaterie Leonidas?

Franciză cu stil
Brandul bulgar Brutale, renumit pentru costumele elegante pentru bărbați, se extinde în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarea francizei în această regiune, inclusiv în România.

Un brand dedicat bărbaților - o franciză pentru toată lumea
Brandul de modă pentru bărbați Giovanni Galli își extinde rețeaua de franciză în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarei rețelei de franciză și în țările din această regiune.

La 1000 de magazine, lumea este LaDoiPași
LaDoiPași scrie istoria comerțului tradițional în sistem de franciză, realizând în luna septembrie a.c. unul dintre cele mai ambițioase obiective ale companiei.

Flori & Ciocolată – o combinație care nu dă greș!
Un concept inedit a fost pus la cale de Jolyon M’Bei, împreună cu Silvia Tomaschek, unul dintre francizații Leonidas din România.

Farmec lansează franciza Gerovital
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!

Franciza dulce, mult aduce!
Piața ciocolateriilor din România a crescut în ultimii ani. Ți-ar plăcea să ai un magazin Leonidas care deține formula succesului, așa cum o dovedesc cele 1400 de magazine deschise la nivel mondial?

Francizorul “la doi pași” de francizat
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.

LaDoiPași - în beneficiul comunității
Pentru fiecare 5 baterii uzate și predate, clienții magazinelor LaDoiPași vor primi o baterie nouă.

Pentru o Românie mai activă
Pegas dă startul campaniei „Anti-scumpire” cu o scădere permanentă a prețurilor. Pentru o Românie mai activă, Pegas susține mersul pe bicicletă.

Topshop Topman anunță deschiderea primului magazin din România
Brandurile britanice de fashion Topshop și Topman urmează să intre pe piața din România cu un concept unic.

Curaj sau viziune?
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.