Irinel Popescu, director de franciză al METRO România
Irinel Popescu, director de franciză al METRO România / Le mulțumesc partenerilor noștri pentru încrederea în proiectul LaDoiPași și reconfirm angajamentul pentru susținerea afacerilor independente și a antreprenorilor locali. Consolidăm în continuare conceptul de franciză, dezvoltând sortimentul de produse și de servicii integrate, ca răspuns la nevoile comunităților.
Miercuri
07.06.2023
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
 

Asumându-și poziția de lider al rețelelor de afaceri independente, considerând că acestea au un rol important în societate și că trebuie încurajată dezvoltarea lor, dezvoltatorul METRO România crede că acest gen de activitate aduce beneficia comunității. Evidența succesului de astăzi reflectă o activitate susținută, de peste un deceniu, pentru susținerea revânzătorilor care au aderat la acest concept. Totodată, este rezultatul susținerii și consilierii permanente a partenerilor în toate aspectele importante ale afacerilor lor.

Le mulțumesc partenerilor noștri pentru încrederea în proiectul LaDoiPași și reconfirm angajamentul pentru susținerea afacerilor independente și a antreprenorilor locali. Consolidăm în continuare conceptul de franciză, dezvoltând sortimentul de produse și de servicii integrate, ca răspuns la nevoile comunităților. Alături de ei, oferim consumatorilor o experiență plăcută de cumpărare, în cadul unor magazine moderne și suntem responsabili de a ne îmbunătăți, împreună, performanța. Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale”, declara Irinel Popescu, director de franciză al METRO România, după depășirea a două mii de magazine deschise pe teritoriul național.

Ce înseamnă investiția în franciza LaDoiPași

Franciza LaDoiPași este un pas curajos și proactiv pentru a iniția schimbarea în comunitate și duce afacerea celui care face acest pas la un nou nivel. Deschiderea unei afaceri pe cont propriu este o inițiativă îndrăzneață, însă dacă noul partener urmează un plan bine pus la punct, se va dovedi, cin experiența de până acum, că acesta este unul avantajos, atât ca antreprenor cât și ca lider informal al comunității respective.

În primul rând, cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi. În acest parteneriat, contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail. În rest, noul antreprenor are libertate deplină în administrarea afacerii. El alege cum gestionează produsele, stocurile, angajații, având însă alături un partener puternic, cu mare experiență în domeniu. Păstrarea independenței antreprenorului este cel mai important eveniment de diferențiere al acestui concept de franciză față  de toate celelalte. Varietatea produselor comercializate, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care menține, în același timp, acel ceva familiar, tradițional și cunoscut de fiecare, flexibilitatea de care dă dovadă dar și oportunitățile de dezvoltare de care beneficiază, dau acestei francize o notă unică, dar ușor de replicat.

Totodată, mai trebuie subliniat faptul că operarea sub un brand foarte puternic, recunoscut la nivel național, oferă notorietate.


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015