Comunitate mare, avantaje pe măsură
Asumându-și poziția de lider al rețelelor de afaceri independente, considerând că acestea au un rol important în societate și că trebuie încurajată dezvoltarea lor, dezvoltatorul METRO România crede că acest gen de activitate aduce beneficia comunității. Evidența succesului de astăzi reflectă o activitate susținută, de peste un deceniu, pentru susținerea revânzătorilor care au aderat la acest concept. Totodată, este rezultatul susținerii și consilierii permanente a partenerilor în toate aspectele importante ale afacerilor lor.
„Le mulțumesc partenerilor noștri pentru încrederea în proiectul LaDoiPași și reconfirm angajamentul pentru susținerea afacerilor independente și a antreprenorilor locali. Consolidăm în continuare conceptul de franciză, dezvoltând sortimentul de produse și de servicii integrate, ca răspuns la nevoile comunităților. Alături de ei, oferim consumatorilor o experiență plăcută de cumpărare, în cadul unor magazine moderne și suntem responsabili de a ne îmbunătăți, împreună, performanța. Avem încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale”, declara Irinel Popescu, director de franciză al METRO România, după depășirea a două mii de magazine deschise pe teritoriul național.
Ce înseamnă investiția în franciza LaDoiPași
Franciza LaDoiPași este un pas curajos și proactiv pentru a iniția schimbarea în comunitate și duce afacerea celui care face acest pas la un nou nivel. Deschiderea unei afaceri pe cont propriu este o inițiativă îndrăzneață, însă dacă noul partener urmează un plan bine pus la punct, se va dovedi, cin experiența de până acum, că acesta este unul avantajos, atât ca antreprenor cât și ca lider informal al comunității respective.
În primul rând, cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi. În acest parteneriat, contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail. În rest, noul antreprenor are libertate deplină în administrarea afacerii. El alege cum gestionează produsele, stocurile, angajații, având însă alături un partener puternic, cu mare experiență în domeniu. Păstrarea independenței antreprenorului este cel mai important eveniment de diferențiere al acestui concept de franciză față de toate celelalte. Varietatea produselor comercializate, autenticitatea spațiilor care împrumută elemente din comerțul modern, dar care menține, în același timp, acel ceva familiar, tradițional și cunoscut de fiecare, flexibilitatea de care dă dovadă dar și oportunitățile de dezvoltare de care beneficiază, dau acestei francize o notă unică, dar ușor de replicat.
Totodată, mai trebuie subliniat faptul că operarea sub un brand foarte puternic, recunoscut la nivel național, oferă notorietate.
Articole citite
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.