Soluție durabilă și profitabilă

Franciza Hopp, o soluție durabilă și profitabilă
Franciza Hopp, o soluție durabilă și profitabilă / Franciza Hopp a început să se extindă bazându-se pe trendul foarte puternic al micro-mobilității oferite de trotinete, scutere și biciclete electrice.
Joi
19.10.2023
În ultima perioadă, puteți vedea o mulțime de trotinete și scutere electrice pe străzi. Franciza Hopp a demonstrat că afacerea este una profitabilă și în continuă expansiune.
 

Compania și-a început ascensiunea în 2019, când a avut viziunea micro-mobilitate și și-a început activitatea ca dezvoltator de software. Aplicația a fost pusă pentru prima data în practică în Reyjavic-Islanda. Dimensiunea redusă a orașului a făcut ca marile companii să nu intre pe piața locală, așa că, Hopp a pus la dispoziție 65 de trotinete electrice. De atunci, numărul a crescut până la 3.000 doar în oraș, iar în timp rețeaua a fost extinsă în alte 35 de locații.

Primul partener de franciză al rețelei și-a început operațiunile în Spania, în vara anului 2020 și vrea, de asemenea, să pătrundă pe alte piețe, deoarece se așteaptă ca valoarea segmentului de micro-mobilitate (de exemplu, scutere electrice și biciclete) să ajungă la 500 de miliarde de dolari până în 2031. În prezent, se concentrează, în primul rând, pe orașele mai mici, cu între 20.000 și 150.000 de locuitori, unde trebuie să se confrunte cu o concurență mai mică și unde opțiunile de transport public sunt mai reduse.

Strategia Hopp este să aibă un suport puternic al software-ului cu ajutorul căruia poate analiza cererea, automatiza programarea forței de muncă și efectua evidența contabilă/facturarea. În plus, trotinetele în sine au fost dezvoltate și testate în așa fel încât să reziste aproape în orice condiții, dovadă fiind faptul că au parcurs 10 milioane de kilometri în întreaga lume.

Pentru a sprijini extinderea, rețeaua oferă suport de finanțare de 80% pentru noii parteneri, astfel încât necesarul de capital inițial poate fi redus semnificativ și afacerea poate fi lansată în câteva săptămâni. În plus, Hopp oferă și suportul obișnuit așteptat de la rețelele de franciză, fie că este vorba de background IT sau marketing.

Astăzi, majoritatea călătoriilor au o distanță de opt kilometri sau chiar mai puțin, așa că există o cerere semnificativă, mai ales în orașe, pentru a parcurge distanțe mai mici fără să se apeleze la un mijloc de transport în comun. Dovadă în acest sens este numărul de trotinete electrice care s-au răspândit în ultimii ani, mai ales în capitalele mai multor țări.

Începerea unei francize Hopp necesită o taxă de franciză de 5.000 USD și o investiție inițială minimă de 25.000 USD, care acoperă achiziția a aproximativ 52 de vehicule electrice. Taxa lunara este de 18% din venitul net. Conform calculelor lui Hopp, venitul lunar pentru o flotă de 100 de scutere variază între 7.000 și 15.000 de euro, în funcție de mărimea orașului și a populației.

Franciza se ocupă de achiziționarea vehiculelor. Acestea sunt rezistente la apă și sunt echipate cu baterii antifurt care pot fi folosite până la 50 de kilometri și sunt ușor de înlocuit. Beneficiarul trebuie doar să se ocupe de întreținerea și amplasarea dispozitivelor, ceea ce este facilitat de suportul de fundal al aplicației, astfel încât să știți întotdeauna unde sunt localizate.


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum