Soluția succesului, un partener puternic

Lider de piață caută noi parteneri
Lider de piață caută noi parteneri / Cea mai mare rețea de magazine independente din România se dezvoltă într-un ritm alert
Miercuri
30.11.2022
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
 

Conceptul de franciză a fost dezvoltate de METRO pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afacerile în comunitățile locale, acestea beneficiind de creșterea competitivității, atractivității și a preferinței între consumatorii finali.

Experiența de până acum a demonstrat că devenind partener LaDoiPași, vânzările și profitul magazinului vor crește, afacerea devenind sustenabilă pe termen lung. Rețeaua, care are deja peste 1800 de magazine, este în permanentă expansiune și noi antreprenori se alătură permanent acesteia. Motivați de acest fenomen, membrii echipei caută și identifică permanent soluții modern la provocările actuale, așa cum au fost cele apărute în perioada pandemiei.

Parteneriatul cu LaDoiPași îți oferă o multitudine de beneficii pentru ca afacerea partenerilor să crească. Aceștia primesc susținere financiară pentru planurile de dezvoltare sau programe de training pentru angajați.

Pe tot parcursul parteneriatului, francizatul beneficiază de un consultant LaDoiPași dedicat. Va avea astfel un punct permanent de contact și de informare și va primi consultanță în amenajarea magazinului.

Magazinul va funcționa sub umbrela unui unei mărci recunoscute, cu notorietate și expertiză în retail, care oferiă analiză potențial și recomandări sortiment, training pentru angajați, campanii de marketing și oferte comerciale.

De la înființare, rețeaua dezvoltată de METRO Cash&Carry România a continuat să se extindă exponential, fiind binecunoscută în sute și sute de locuri din țară. Doar în  perioada pandemică, peste o sută de noi magazine au intrat în acest sistem de franciză, care s-a dovedit a fi unul dintre principalii piloni de  creștere ai METRO la nivel local.

Directorul de retail METRO Cash & Carry România, Irinel Popescu, explica faptul că anul 2021 a fost unul plin de provocări. Cu toate acestea, comerțul de proximitate a fost unul dintre câștigătorii crizei provocate de pandemie, clienții reîntorcându-se la magazinele din comunitate, pentru că, aproape de casă și având aici un sentiment familial, se simțeau în siguranță. În plus, partenerii și antreprenorii care operează magazinele LaDoiPași sunt permanent susținuți și primesc tot suportul pentru a fi cât mai aproape de comunitatea și de clienții lor.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național (cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest), METRO Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară,  atât în mediul urban cât și în cel rural.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză. METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.  

Business Card LaDoiPași

LaDoiPași este un proiect al Metro România ce pariază pe comerțul tradițional dezvoltat de întreprinzătorii independenți

Peste 1800 de unități în franciză în toate regiunile României

Profilul candidatului ideal este al unui proprietar de magazin alimentar, din mediul urban sau rural, care deţine o locaţie cu suprafaţă de vânzare de minimum 60 mp.

 


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015