Soluții complete pentru parteneri
Încă de la început, un potențial francizat poate conta pe asistență în alegerea locației potrivite și în negocierea condițiilor de afaceri. Specialiștii companiei coordonează întegul proces de deschidere a magazinului și se ocupă de furnizarea de echipamente. Mai mult, noul francizat nu are nevoie de cine știe ce experiență, întrucât o va primi pe timpul formării. Cel mai important este ca acesta să se angajeze cu convingere în afacere și să fie conștient de potențialul acesteia.
Foarte important este că plecarea la drum nu necesită un capital considerabil. Francizorul nu percepe taxă de licență, iar franciza se bazează ăn totalitate pe stocul adus, ceea ce înseamnă că francizatul nu plătește pentru bunurile pe care le are în magazin. Esotiq oferă, totodată, hardware și software pentru punctul de vânzare, împreună cu o casă fiscală și un terminal.
Pentru francizații săi, sistemul de franciză Esotiq pune accent pe suportul de vânzări. Cu pregătirea personalului, împărtășirea know-how-ului său unic, dezvoltarea portofoliului de produse și parteneriatul cu specialiști proeminenti în modă, Esotiq este un brand lider pe piața de lenjerie de corp și cosmetice specializate. Funcționalitatea punctelor de vânzare este dedicată confortului clienților – pentru a-i face să se simtă bine și în largul lor.
Compania asigură continuitatea procesului de deschidere și derulare a afacerii – de la design interior până la suport regulat în operațiunile zilnice. Aceasta presupune o colaborare continuă între un magazin în franciză și Managerul Regional de Vânzări, care vizitează regulat magazinul și raportează despre astfel de vizite. Departamentul de alocare internă asigură stocarea optimă pentru a se potrivi cu potențialul de vânzare al magazinului. Firma este flexibilă în ceea ce privește ideile partenerului, dacă acesta dorește să se implice în diverse inițiative sau evenimente pe piețele locale. De asemenea, Esotiq folosește o gamă largă de activități de marketing populare în rândul clienților, pentru a sprijini direct vânzările.
Potrivit licențiatorului, Esotiq & Henderson, costurile asociate cu mobilarea spațiului sunt în jur de 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a spațiului este între 50 și 100 m2. Magazinele ar trebui să fie amplasate în centrul orașului, pe strada principală, într-un loc pe unde trece un număr mare de oameni în timpul zilei, sau într-un centru comercial. Desigur, suma finală pe care francizatul trebuie să o investească depinde de starea spațiilor de vânzare și de amploarea modificărilor necesare. Orașul în care magazinul va fi deschis are și el un oarecare rol în succesul afacerii.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie