Soluții complete pentru parteneri

Experiență și profit
Experiență și profit / Brandul Esotiq operează pe piață de mai bine de 20 de ani, în prezent având peste 270 de magazine în Polonia și Germania, caută noi parteneri în România.
Marţi
09.05.2023
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
 

Încă de la început, un potențial francizat poate conta pe asistență în alegerea locației potrivite și în negocierea condițiilor de afaceri. Specialiștii companiei coordonează întegul proces de deschidere a magazinului și se ocupă de furnizarea de echipamente. Mai mult, noul francizat nu are nevoie de cine știe ce experiență, întrucât o va primi pe timpul formării. Cel mai important este ca acesta să se angajeze cu convingere în afacere și să fie conștient de potențialul acesteia.

Foarte important este că plecarea la drum nu necesită un capital considerabil. Francizorul nu percepe taxă de licență, iar franciza se bazează ăn totalitate pe stocul adus, ceea ce înseamnă că francizatul nu plătește pentru bunurile pe care le are în magazin. Esotiq oferă, totodată, hardware și software pentru punctul de vânzare, împreună cu o casă fiscală și un terminal.

Pentru francizații săi, sistemul de franciză Esotiq pune accent pe suportul de vânzări. Cu pregătirea personalului, împărtășirea know-how-ului său unic, dezvoltarea portofoliului de produse și parteneriatul cu specialiști proeminenti în modă, Esotiq este un brand lider pe piața de lenjerie de corp și cosmetice specializate. Funcționalitatea punctelor de vânzare este dedicată confortului clienților – pentru a-i face să se simtă bine și în largul lor.

Compania asigură continuitatea procesului de deschidere și derulare a afacerii – de la design interior până la suport regulat în operațiunile zilnice. Aceasta presupune o colaborare continuă între un magazin în franciză și Managerul Regional de Vânzări, care vizitează regulat magazinul și raportează despre astfel de vizite. Departamentul de alocare internă asigură stocarea optimă pentru a se potrivi cu potențialul de vânzare al magazinului. Firma este flexibilă în ceea ce privește ideile partenerului, dacă acesta dorește să se implice în diverse inițiative sau evenimente pe piețele locale. De asemenea, Esotiq folosește o gamă largă de activități de marketing populare în rândul clienților, pentru a sprijini direct vânzările.

Potrivit licențiatorului, Esotiq & Henderson, costurile asociate cu mobilarea spațiului sunt în jur de 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a spațiului este între 50 și 100 m2. Magazinele ar trebui să fie amplasate în centrul orașului, pe strada principală, într-un loc pe unde trece un număr mare de oameni în timpul zilei, sau într-un centru comercial. Desigur, suma finală pe care francizatul trebuie să o investească depinde de starea spațiilor de vânzare și de amploarea modificărilor necesare. Orașul în care magazinul va fi deschis are și el un oarecare rol în succesul afacerii.


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Primăvara asta se poartă formele!

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

3 Declaratii
Final 08.01.2023
Pas cu pas spre vestul Capitalei

Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...

3 Declaratii
Final 09.01.2020
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015