Model de comerț cu amănuntul, la cheie
DIEGO și-a implementat şi folosit conceptul în peste 160 de magazine din trei ţări, respectiv România, Ungaria și Slovacia. Reţeaua se dezvoltă şi se reînnoieşte în mod constant ,ca răspuns la feedback-ul şi nevoile partenerilor de franciză.
Compania a combinat experienţa în vânzări, cea comercială, de produs, de cunoaştere a pieţei şi de organizare comercială acumulată în ultimii 30 de ani într-un singur sistem de know-how. Compania are un sistem complex de know-how, experiență comercială, de vânzări, logistică, de produs, de piață etc. DIEGO este o afacere ce are ca obiect de activitate comercializarea, în sistem en-detail, a unei game largi de produse destinate decorării ușoare și practice a căminului ideal: parchet laminat, covoare și mochetă, produse vinyl (role si plăci), perdele și draperii, respectiv tapet, împreună cu accesoriile aferente.
Sistemul de franciză este, în același timp, o companie creată pentru distribuția en-gros și en-detail a acoperirilor de pardoseală, a textilelor interioare și a produselor de acoperire a pereților care, în ultimele trei decenii, a acumulat o experiență vastă. Pe parcursul existenței sale, a obținut 21 de premii de franciză pe plan internațional. În prezent, distribuie aproximativ 5.000 de produse și a depășit 621.000 de clienți fidelizați.
În România, DIEGO caută parteneri de franciză în orașe precum Reșița, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Târgoviște, Ploiești, București, Slobozia sau Focșani.
Obiectivul sistemului de franciză DIEGO este coordonarea și dezvoltarea continuă a unei rețele comerciale de succes la nivel European, care transormă oportunitățile de aprovizionare, logistice, de marketing și de distribuire ce provin din strânsa cooperare a membrilor, într-un avantaj competitive față de concurență. Acest know-how complex, bazat pe experiență, este oferit noilor parteneri de franciză sub forma de pachete la cheie. Pe lângă portofoliul consolidate de produse, partenerii DIEGO beneficiază de suport în numeroase domenii, cum ar fi logistică, aprovizionare, instruire, marketing, servicii financiare și informatice.
Sistemul de franciză DIEGO este compus din module extensibile, care oferă posibilitate dezvoltării afacerii. Gama complete DIEGO se poate prezenta chiar și pe o suprafață mai mică, cu posibilitatea extinderii viitoare, în limita posibilităților financiare.
Portofoliul de produse este binecunoscut clienților, diferitele sortimente oferindu-le cumpărătorilor posibilitatea să rezolve numeroase probleme privind proiectle de renovare. Brandurile propria, Woodstep și Tulipo, contribuie substantial la complexitatea ofertei de produse puse la dispoziția clienților. La rândul său, centrul logistic DIEGO are o bază solidă de furnizori, care garantează continuitatea stocurilor. Prin sistemul logistic administrat de la centru, de două ori pe săptămână, se asigură livrarea mărfii comandate în fiecare magazin.
DIEGO pune un mare accent pe markentingul central, cât și pe promovarea locală a magazinelor. Fiecare dinte ele are o deplină susținere pentru deschiderea afacerii, ulterior sprijinul fiind foarte puternic în online, prin intermediul site-ului și prin campaniile promoționale. Activitatea de marketing joacă un rol important și în crearea unei imagini vizuale uniforme în ceea ce privește magazinele, produsele și angajații DIEGO, facilitând astfel orientarea clienților și fidelizarea lor.
În plus, sistemul de franciză DIEGO sprijină deschidera și operarea noilor magazine prin construcții de finanțare complexe și bine gândite.
Valoarea de bază a rețelei DIEGO constă în faptul că vânzătorii au cunoștințe ample despre produsele comercializate și sunt foarte bine pregătiți în domeniul consultanței. Centrul de instruiere și dezvoltare “DIEGO Academy” vizează inițierea noilor colegi în formarea continuă.
Pentru mai multe detalii, consultați Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.
Business card DIEGO
• Cu aproape 30 de ani de activitate, prezenţă în 3 ţări şi peste 160 de magazine deschise, reţeaua DIEGO a dobândit experienţă vastă în operarea unui sistem de franciză.
• Francizatul primește sprijin de la Centru în diverse domenii cum ar fi instruirea, aprovizionarea, logistica, marketingul, departamentul financiar, controllingul și informatica.
• Investiția partenerului de franciză pentru finanțarea stocului de pornire variază între 30.000 și 100.000 de euro.

Articole citite

Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Îngrășământ ecologic din lână de oaie, o idee de milioane pentru toată lumea.
Pentru fiecare 5 baterii uzate și predate, clienții magazinelor LaDoiPași vor primi o baterie nouă.
Cele mai citite

Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.