Când tradiția spune totul

Foarte cunoscut în țara de origine pentru designul unic și contemporan, jeansul LOFT, intră pe piețele europene, iar producătorii săi vizează cu precădere Europa de Est. Afacerea, orientată spre tineret, aparține grupului Ergolu Holding, una dintre companiile turcești de top în exportul de marcă pentru industria textilă. Așadar, LOFT are proba stabilității în confecții și se străduiește să ofere noilor generații produse care țin pasul cu tendințele modei la nivel mondial. Identitatea de marcă LOFT se reflectă în stilul său modern, atitudinea liberă și denimul “blue ice”.
În Turcia, LOFT operează 50 de magazine monobrand, cu un spațiu total de 13.200 mp. Mai mult, Loft are aproximativ 1.000 de puncte de vânzare în anumite magazine. Cu toate acestea, în urma crizei Covid-19, compania a realizat că are o șansă nouă de creștere și a căutat în mod activ să cultive alte posibile dezvoltări comerciale.
„În timpul pandemiei, noi, ca multe alte companii, a trebuit să ne regândim strategiile și investițiile. Am văzut pandemia ca pe o oportunitate de a ne extinde marca în toată Europa. Am privit-o ca pe o perspectivă și am profitat de ea. Au fost vremuri dificile pentru toată lumea, dar chiar și vremurile dificile oferă posibilități”, declara Dogan Tarhan, Manager de vânzări internaționale LOFT.
În următorii trei ani, LOFT Jeans intenționează să deschidă 100 de magazine în Turcia și 80 de locații în Europa de Est și regiunea MENA (Orientul Mijlociu și Africa de Nord). Dogan a anunțat că „obiectivul companiei sale este de a înființa francize și magazine deținute de companie în zone potențiale din întreaga lume. ”Aceste destinații vor include, printre altele, România, Serbia și Maroc”, a mai spus el.
LOFT Jeans își propune, de asemenea, să dezvolte noi canale de distribuție și francize în aceste regiuni, cum ar fi comerțul electronic și platformele online. „Ne propunem să reproducem aceeași structură organizatorică și de management, extrem de eficientă, pe care am realizat-o în Turcia”, a conchis Dogan.
Business Card LOFT
Unități proprii: 50
Unități în franciză: 15
Sprijin pentru francizat:
• Vizita site-ului la fiecare două luni
• Suport la deschiderea magazinului
• Suport permanent de la sediul central
• Manualul operațiunilor companiei
• Cartea de marcă
• Instruire continuă
• Tehnici de vânzare
• Instruire privind integrarea în sistem și în utilizarea software
• Merchandising vizual
• Suport pentru plasarea produselor
• Consultanță permanentă de marketing
• Suport pentru planul anual de marketing
Cerințe de bază
În mod ideal, un candidat francizat de succes ar trebui să aibă:
• Capital pentru deschiderea de magazine.
• Experiență în industria de retail cu infrastructură pentru gestionarea logisticii, distribuției și vânzărilor.
• Relații bune cu conducerea complexurilor comerciale și cu proprietarii magazinelor de pe străzile din zonă.
Cifre cheie
Taxă de franciză: Negociabil.
Taxă de redevență: 0 EUR.
Marja: 55% - 58%.
Capital de design magazin: 70.000 EUR.
Suprafața necesară: 250 m².
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Jeansul LOFT este foarte căutat în Turcia pentru designul lui unic, creativ și contemporan. Acum, firma este pregătită să se extindă în Europa.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment