Când tradiția spune totul

Îmbrăcăminte la superlativ
Îmbrăcăminte la superlativ / Calitatea, creativitatea și denimul “blue ice”, tot atâtea atuuri pentru franciza LOFT
Marţi
20.09.2022
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
 

Foarte cunoscut în țara de origine pentru designul unic și contemporan, jeansul LOFT, intră pe piețele europene, iar producătorii săi vizează cu precădere Europa de Est. Afacerea, orientată spre tineret, aparține grupului Ergolu Holding, una dintre companiile turcești de top în exportul de marcă pentru industria textilă. Așadar, LOFT are proba stabilității în confecții și se străduiește să ofere noilor generații produse care țin pasul cu tendințele modei la nivel mondial. Identitatea de marcă LOFT se reflectă în stilul său modern, atitudinea liberă și denimul “blue ice”.

În Turcia, LOFT operează 50 de magazine monobrand, cu un spațiu total de 13.200 mp. Mai mult, Loft are aproximativ 1.000 de puncte de vânzare în anumite magazine. Cu toate acestea, în urma crizei Covid-19, compania a realizat că are o șansă nouă de creștere și a căutat în mod activ să cultive alte posibile dezvoltări comerciale.

În timpul pandemiei, noi, ca multe alte companii, a trebuit să ne regândim strategiile și investițiile. Am văzut pandemia ca pe o oportunitate de a ne extinde marca în toată Europa. Am privit-o ca pe o perspectivă și am profitat de ea. Au fost vremuri dificile pentru toată lumea, dar chiar și vremurile dificile oferă posibilități”, declara Dogan Tarhan, Manager de vânzări internaționale LOFT.

În următorii trei ani, LOFT Jeans intenționează să deschidă 100 de magazine în Turcia și 80 de locații în Europa de Est și regiunea MENA (Orientul Mijlociu și Africa de Nord). Dogan a anunțat că „obiectivul companiei sale este de a înființa francize și magazine deținute de companie în zone potențiale din întreaga lume. ”Aceste destinații vor include,  printre altele, România, Serbia și Maroc”, a mai spus el.

LOFT Jeans își propune, de asemenea, să dezvolte noi canale de distribuție și francize în aceste regiuni, cum ar fi comerțul electronic și platformele online. „Ne propunem să reproducem aceeași structură organizatorică și de management, extrem de eficientă, pe care am realizat-o în Turcia”, a conchis Dogan.

Business Card LOFT

Unități proprii: 50

Unități în franciză: 15

Sprijin pentru francizat:

• Vizita site-ului la fiecare două luni

• Suport la deschiderea magazinului

• Suport permanent de la sediul central

• Manualul operațiunilor companiei

• Cartea de marcă

• Instruire continuă

• Tehnici de vânzare

• Instruire privind integrarea în sistem și în utilizarea software

• Merchandising vizual

• Suport pentru plasarea produselor

• Consultanță permanentă de marketing

• Suport pentru planul anual de marketing

Cerințe de bază

În mod ideal, un candidat francizat de succes ar trebui să aibă:

• Capital pentru deschiderea de magazine.

• Experiență în industria de retail cu infrastructură pentru gestionarea logisticii, distribuției și vânzărilor.

• Relații bune cu conducerea complexurilor comerciale și cu proprietarii magazinelor de pe străzile din zonă.

Cifre cheie

Taxă de franciză: Negociabil.

Taxă de redevență: 0 EUR.

Marja: 55% - 58%.

Capital de design magazin: 70.000 EUR.

Suprafața necesară: 250 m².


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Primăvara asta se poartă formele!

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

3 Declaratii
Final 08.01.2023
Pas cu pas spre vestul Capitalei

Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...

3 Declaratii
Final 09.01.2020
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015