Experiența își spune cuvântul

Ritter Broker și-a început expansiunea prin deschiderea unor locații de retail în centre comerciale din capitală, deținând momentan 7 locații deja deschise si încă 2 locații în curs de deschidere. Toate locațiile au un flux ridicat de trafic și se adresează atât clienților de retail, cât și persoanelor juridice.
Avantajele de care vor beneficia toți viitorii francizați sunt multiple și pornesc de la faptul că vor avea acces la baza de date a clienților Ritter Broker, vor avea aceleași standarde impuse de către Ritter Broker și nu se vor face diferențe privind ofertele de la societățile de asigurări de pe plan internațional, vor avea acces la diverse proiecte din cadrul pieței asigurărilor, prin colaborarea cu Ritter Broker, vor primi plata la timp a comisioanelor și li se vor oferi servicii complementare polițelor de asigurare, care îi vor ajuta să își crească veniturile.
“Modelul de franciză Ritter Broker a fost construit avându-se în vedere posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business to Consumer. Ce înseamnă acest lucru? Dacă viitorul francizat are afaceri în retail, service auto, imobiliare, agenții de turism sau servicii diverse adresate consumatorilor finali, acesta poate face un business în asigurări, furnizând în același timp servicii adiționale pentru clienții existenți și crescând în acest fel nivelul de încredere al acestora și nu în ultimul rând veniturile suplimentare pentru afacerea existentă” – declară Cătălin Vasile.
Modelul de business al francizorului este adaptat pentru a prelua astfel de parteneri, având deja pregătit un model financiar și de business adecvat fiecărui tip de afacere. Costurile de implementare vor fi mai mici pentru francizat, acesta având deja o parte a infrastructurii necesare unei afaceri în asigurări. Pentru aceia care doresc deschiderea unei afaceri noi, franciza Ritter Broker este de asemenea o oportunitate, modelul de franciză Ritter Broker asigurându-le acestora toate pârghiile încă de la început.
Ritter Broker pune la dispoziția clienților servicii personalizate de asigurare de la toate societățile de asigurări prezente pe piața locală și nu numai, care vor acoperi multiple tipuri de asigurări, cum ar fi asigurarea obligatorie a autovehiculelor sau RCA, asigurarea pentru avarii și furt a autovehiculelor CASCO, inclusiv a utilajelor neînmatriculabile, asigurarea obligatorie și facultativă a locuințelor, asigurarea clădirilor și a bunurilor aparținând persoanelor juridice, inclusiv asigurarea lucrărilor de construcții, a mașinilor, utilajelor, instalațiilor și a echipamentelor, asigurarea medicală pentru călătorii în străinătate și pentru rezidenții străini în România, asigurări complexe adresate transportatorilor interni și internaționali de marfă și călătorii, asigurarea animalelor și culturilor agricole, asigurări individuale și de grup, de accidente și de boală, asigurări de răspundere civilă și profesională, asigurarea mijloacelor de transport naval, aerian și feroviar, asigurări de pierderi financiare și garanții.
“Francizatul Ritter va putea să ofere clienților săi toate tipurile de produse de asigurare existente în piața din România, dar și posibilitatea dezvoltării unor produse noi, în parteneriat cu societățile de asigurări. Alături de Ritter Broker, aveți posibilitatea unei dezvoltări solide și de durată, aducând în centrul atenției respectul față de client” – mai spune Cătălin Vasile.
Partenerii francizați Ritter beneficiază de avantajul de a lucra ca brokeri de asigurări alături de un francizor cu o vastă experiență în domeniu, gestionând un portofoliu care acoperă o plajă largă de tipuri de asigurări și își vor transforma activitatea într-un business de sine stătător, cu o recurență anuală ce va ține doar de capacitatea francizaților de a interacționa într-un mod profesionist cu clienții lor din portofoliu.
Viitorilor francizați, Ritter Broker le pune la dispoziție pe lângă manualul de francizat, un training ce constă în familiarizarea cu platforma de emitere și gestiune a polițelor de asigurare, platformele societăților de asigurări, tipurile de asigurări și prezentarea acestora după clasele de asigurare etc., astfel că, pe lângă un model de business dovedit, Ritter Broker vine în întâmpinarea francizaților săi cu un training de început și suport tehnic și operațional pe toată perioada contractului de franciză.
Mai multe informații privind demararea unei afaceri Ritter Broker, în franciză, sunt prezentate în catalogul de franciza, disponibil pe portalul nostru. Dacă ai întrebări sau îți sunt necesare mai multe detalii, te rugăm să ne scrii pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...