Bella Casa vrea să schimbe ambientul locuinţelor din vestul şi estul ţării

Bella Casa oferă gratuit clienţilor, pe lângă produsele comercializate, servicii conexe precum: consiliere de specialitate în alegerea produselor, simulări 3D ale interioarelor destinate renovării, consiliere în ceea ce priveşte alegerea echipelor de montaj, servicii de transport.
Vineri
09.11.2012
Uşile de interior, parchetul laminat şi căzile cu hidromasaj au adus reţelei de magazine Bella Casa 24 de francizaţi.
 

Fertilis S.R.L. comercializează de 14 ani prin intermediul magazinelor studio Bella Casa produse din domeniul materialelor de construcţii pentru amenajări şi finisaje interioare: uşi interior, gresie, faianţă, parchet laminat, cabine de duş, uşi metalice etc. Compania vrea să-şi extindă reţeaua de 28 de magazine - patru unităţi proprii şi 24 de francize- şi caută francizaţi în oraşele cu peste 70.000 de locuitori din zonele de vest şi de est ale ţării.

„Orice persoană trecută de vârsta majoratului, care vrea ca munca să-i fie răsplătită şi deţine un minim de capital necesar demarării afacerii poate deveni partenerul nostrul”, spune Eugen Caval, senior managing partner Bella Casa.

Investiţia în deschiderea unei magazin studio Bella Casa este de 7.000-9.500 de euro, în funcţie de mărimea unităţii. Suma include şi taxa de franciză în valoare de 3.900 de euro. Potrivit reprezentanţilor companiei, perioada de recuperare a investiţiei este de 12-18 luni.

Primul magazin Bella Casa din România a fost deschis în anul 1998. Ideea de extindere a conceptului prin franciză a venit ca urmare a cererii din partea clienţilor. În prezent compania deţine un număr de 28 de magazine (patru unităţi proprii şi 24 de francize), dintre care 13 în Bucureşti şi 15 în restul ţării.

Colateral magazinelor proprii şi reţelei de franciză, Bella Casa distribuie produse în reţelele Do-It-Yoursel (Hornbach, Bricostore, Leroy Merlin) şi în alte magazine partenere din ţară.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015