Primul mall din Prahova își deschide porțile

Centrul comercial Ploiești Shopping City a fost dezvoltat de fondul sud-african New Europe Property Investments (NEPI) și Carrefour Property.

Sursa foto: www.ploiestishoppingcity.ro

Luni
12.11.2012
Peste 100 de magazine vor fi deschise în centrul comercial Ploiești Shopping City. Care dintre acestea sunt francize?
 

Noile centre comerciale oferă multiple spații de închiriat pentru persoanele care își caută locații pentru deschiderea de noi unități, fie că sunt magazine sau restaurante. Principalul avantaj pe care îl aduc spațiile din mall-uri îl reprezintă traficul mare de persoane. Cel mai nou centru comercial din România este Ploieşti Shopping City, care îşi deschide porţile pe 15 noiembrie. Unele branduri care au fost aduse pe piaţa locală în sistem de franciză vor fi prezente şi în cel mai mare mall regional din regiunea de sud a României.

Ploieşti Shopping City va găzdui peste 100 de magazine şi reuneşte cele mai importante branduri de modă, articole sportive, bijuterii, produse cosmetice şi decoraţiuni interiore, dar şi un hipermarket Carrefour.

Din domeniul fashion-ului, remarcăm brand-urile grupului Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), dar şi alte nume reprezentative ale modei din ţara noastră, precum H&M, Reserved, Takko. Mall-ul va găzdui şi un magazin Intersport, brand adus prin franciză în România de grecii de la Fourlis Group, care dețin și franciza retailerului de fashion New Look pe piața locală.

În noul mall din Ploieşti va fi prezent şi retailerul polonez de încălţăminte CCC, intrat pe piaţa din România în sistem de franciză, care va concura cu Deichmann, Benvenuti, Otter, Leonardo şi Ofiice Shoes.

Din domeniul gastronomiei, se remarcă brand-urile Quasi Pronti, KFC şi Pizza Hut. Franciza Quasi Pronti a fost adusă în România în anul 2008, iar în acest an a mizat pe extinderea reţelei, deschizând restaurante la Cluj şi Bacău şi având programate alte două inaugurări în acest an. Pizza Hut şi KFC au fost aduse tot în sistem de franciză în ţara noastră, prin intermediul companiei American Restaurant System, respectiv US Food Network.

Un mall poate găzdui o multitudine de retaileri, de la magazinele de haine şi accesorii, până la farmacii, bănci şi chiar librării. O companie interesată să-şi închirieze un spaţiu într-un mall trebuie să ia în considerare publicul ţintă vizat, mixul de chiriaşi, vadul comercial şi clauzele contractului.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015