Peisaj de iarnă FlorideLux.ro

Crăciunița, denumită și Steaua Crăciunului, este folosită alături de trandafiri, crizanteme, gerbere, hortensii și elemente specifice Sărbătorilor de Iarnă, cum ar fi batoanele de scorțișoară, în realizarea aranjamentelor colecției ”Winter Desire”.

Joi
13.12.2012
Crăciunițele şi crizantemele albe sunt doar două dintre tipurile de flori care alcătuiesc colecția ”Winter Desire”, lansată de grupul de e-commerce FlorideLux.ro.
 

În sezonul de iarnă al acestui an, FlorideLux.ro, grupul de e-commerce care a lansat în urmă cu câteva luni franciza cu același nume, introduce colecția florală “Winter Desire”, inspirată de elementele clasice asociate sărbătorilor de sezon. “Întreaga colecție este dominată de clasicul și tradiția sărbătorilor de iarnă. Astfel, colecția florală este reprezentată de peisaje iernatice cu oameni de zăpadă, coșulețe de flori cu fulgi de nea, aranjamente de Crăciun cu scorțișoară, coronițe pline de conuri și globulețe sau cu flori proaspete și panglică prețioasă”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro.

Colecția de iarnă conține 30 de produse diverse, de la aranjamente rustice la aranjamente amuzante, cu prețuri cuprinse între 50 de lei și 500 de lei. Florile reprezentative pentru colecția “Winter Desire” provin din Olanda și sunt trandafirii albi și roșii, hortensia verde, crizantemele albe, gerbera albă și cea roșie, crăciunițele etc.

“Ne așteptăm ca noua colecție să atragă vânzări de aproximativ 30.000 de euro, împărțite în mod egal între vânzări către clienți corporate și clienți finali”, a adăugat Marius Dosinescu.

FlorideLux.ro este un grup de e-commerce prezent pe piața din România din anul 2003. Compania operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar şi florăriile offline FlorideLux.

Franciza FlorideLux.ro
În acest an, FlorideLux.ro a lansat și un sistem de franciză care se adresează persoanelor fizice/juridice cu experiență în domeniu sau marketing și vânzări. ”Franciza face parte din strategia noastră de dezvoltare și este o soluție extrem de bună pentru că în momentul când ai un om implicat 100% în afacere, o poți controla mult mai bine de la distanță”, declara Marius Dosinescu după lansarea francizei FlorideLux.ro. Reprezentanţii companiei estimează că, în următorii 3 ani, aproximativ 15-20% din venituri vor proveni din francizare.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015