2014-06-25

Rețeaua EUROMASTER a crescut de la 14 la 23 puncte de lucru în România

Compania specializată în distribuţia anvelopelor şi întreţinerea autovehiculelor a deschis in ultimii 2 ani 9 puncte de lucru, dintre care 8 în sistem de franciză.

„Am ales să deschidem 8 noi puncte de lucru în franciză, pentru a fi mai aproape de clienţii noştri care traversează si lucreaza in România. EUROMASTER se remarcă prin gama largă de servicii de intretinere pe care o oferă autoturismelor si camioanelor, urmând deja o reţetă de succes, dezvoltată la nivel European”, a declarat George Lopanov, Director General EUROMASTER România.

Rețeaua Euromaster a apărut în anul 1992, având ca acționar majoritar compania Michelin. Fot. Euromaster

Reţeaua Euromaster este specializată în distribuţia anvelopelor şi întreţinerea vehiculelor grele şi uşoare precum: servicii aferente roţilor, revizii auto (ulei, filtre), sistem de frânare, amortizoare etc.

EUROMASTER îşi propune dezvoltarea în România a reţelei în sistem de franciză, prin puncte de lucru plasate strategic, în apropierea clienţilor, şi prin servicii de calitate, la cel mai înalt standard pe care reţeaua îl oferă de peste 20 de ani în Europa. „Ne dorim să implementăm proiectul de franciză EUROMASTER la scară cât mai mare şi să aducem cât mai multe puncte de lucru autohtone sub umbrela europeana, deoarece acest proiect aduce beneficii reale clienţilor români, prin serviciile diversificate, implementate la cele mai înalte standarde de calitate”,  a adaugat George Lopanov.

Punctele de lucru în sistem de franciză beneficiază de aceleaşi instrumente, aceleaşi metode de vânzare şi de lucru ca cele ale reţelei EUROMASTER la nivel European, dar şi de notorietatea şi cunoştinţele reţelei. În plus, punctele de lucru în sistem de franciză EUROMASTER au acces şi la multiplele acţiuni promoţionale şi iniţiative lansate de reţea, iar în funcţie de zona geografică şi specificul activităţii, acestea pot profita de contractele clienţilor naţionali şi internaţionali ai reţelei.

Pe tot parcursul perioadei aceprite de contractul de franciza, compania francizata are parte de un sprijin adecvat pentru ca în final semnalizarea şi implementarea metodelor de lucru EUROMASTER să se efectueze în condiţii optime. Practic, prin acest sistem de franciză, EUROMASTER pune la dispoziţia noilor francizaţi, toate cunoştinţele şi infrastructura dezvoltată de reţea: documente, servicii de formare, contracte cu furnizori şi accesul la cele mai bune practici europene şi internaţionale.

Reţeaua EUROMASTER
Reţeaua EUROMASTER a fost înfiinţată în 1992 şi este parte a Grupului Michelin. În 2007 a fost lansat la nivel European Programul de Parteneriat Michelin: o abordare orientată către dezvoltarea profesionalismului specialiştilor în anvelope. În 2008 Michelin a mandatat EUROMASTER să dezvolte un concept inovator de Program de Parteneriat: FRANCIZA EUROMASTER care are în prezent 800 de puncte de lucru in Europa.

Astazi, reţeaua EUROMASTER din România deţine 23 puncte de lucru la nivel naţional din care 8 în regim de franciză. Reţeaua este specializată în distribuţia anvelopelor şi întreţinerea vehiculelor grele şi uşoare precum: servicii aferente roţilor (montare, demontare, echilibrare, recanelare, permutare etc.), revizii auto (ulei, filtre), sistem de frânare (plâcuţe, discuri), amortizoare etc.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank