Piaţa Victoriei primeşte un nou brand de lux

Noua florărie din Titulescu este şi cel mai puternic tehnologizat magazin din România, dotat cu o vitrină interactivă în valoare de 2.500 euro, care le permite clienţilor să interacţioneze şi cu website-ul floridelux.ro direct din stradă.
Luni
15.12.2014
FlorideLux a investit 25.000 de euro în prima florărie offline proprie, a anunţat grupul, care mai deţine şase florării în franciză în ţară.
 

Florăria este situată pe Bulevardul Nicolae Titulescu din Capitală, în apropiere de zona Piaţa Victoriei. "Piaţa bucureşteană este dificilă, aglomerată, cu un mix atipic de cumparatori, între cei tradiţionalişti, care ţin la florarul lor dintotdeauna, şi cei moderni, care sunt mereu în căutare de flori, buchete, plante şi cadouri inedite. Statisticile noastre arata că în Bucureşti sunt peste 800 de tarabe cu flori şi în jur de 200 de florării. Vorbim de o piaţă de aproape 40 milioane de euro, cumulată între vânzările zilnice şi evenimente", a declarat într-un comunicat de presă Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.

Potrivit acestuia, coşul mediu de flori achiziţionat offline în Capitală se ridică la 80-100 lei, iar în online este dublu, de 200 lei. Printre clienţii FlorideLux se numără şi cei medium-top, care cheltuiesc în medie 400 de lei pe flori, ajungând uneori şi la 700-800 lei, în funcţie de perioadele de vârf, de Crăciun sau 1 şi 8 Martie.

"Cifra de afaceri în primul an de activitate va fi de aproximativ 150.000 euro, având în vedere că florăria va fi atât magazin, cât şi centru de producţie pentru comenzile online. Clienţii vor avea la dispoziţie o gamă largă de produse, de la aranjamente florale, buchete, cadouri, flori la fir, până la cadouri pentru casă şi grădină", afirmă CEO-ul FlorideLux.

Florăriile FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, oferă produse ca buchete şi aranjamente florale, coşuri cadou, aranjamente flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun şi alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. În anul 2012, compania a lansat şi un sistem de franciză, primele francize fiind deschise în Brașov, Cluj, Arad, Pitești și Iași.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015