interviu
Avantajele unui business cu electrocasnice de lux
Loredana Butnaru, director Miele România, oferă detalii despre obiectivele pe care compania numărul unu în producția de echipamente premium și le-a propus pe piața locală
Franciza Star Kebab trece Prutul
Reţeaua de restaurante fast food Star Kebab se extinde peste Prut, în România. Detalii despre expansiunea francizei ne oferă Maxim Stamatin, Franchise Manager.
Franciza din paharul de cafea
Iuliana Timaru, Managing Partner, Coffee to Go România, ne oferă informații despre intențiile de extindere a rețelei în regim de franciză.
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Anca Strugariu, Mirela Mardare şi Alexa Boeriu ne-au adus la Bucureşti HotPodYoga. Mirela Mardare ne oferă mai multe informaţii despre acest concept inedit.
Babo, o afacere cu suflet
Ildiko Ballok, fondatoarea Babo Mania, trăieşte aşa cum a visat în copilărie. Spiritul antreprenorial l-a avut dintotdeauna, iar planurile ei nu se sfârşesc niciodată.
Fornetti, o poveste de succes
Povestea ne-o spune Csaba Toth, Directorul General Fornetti România, care ne vorbeşte despre franciză, evoluţia companiei în 2014 şi planurile pentru acest an.
Afacere imobiliară la cheie
Răzvan Cuc, Directorul Regional Re/Max a fost atras de antreprenoriat încă din anii facultății, iar acum vrea să dezvolte o rețea de franciză în domeniul imobiliar.
Privind spre viitor
Klaus Bode, creatorul Skinial ne prezintă cum s-a dezvoltat business-ul în acest an, planurile pentru următoarea perioadă și diferențele dintre Skinial și alte metode de îndepărtare a tatuajelor.
„Am crezut in ideea mea”
Alexandru Pintilie, fondatorul RCA-ieftin.ro (pint.ro), ne impartaseste povestea business-ului sau alaturi de un decalog extrem de util pentru antreprenorii aflati la inceput de drum.
Solutii inteligente pentru companiile mici
David Banfield, preşedintele Interface Financial Group, ne vorbeşte despre o franciză care s-a dezvoltat la nivel internaţional într-un domeniul foarte intersant: factoring-ul.
Master în frumusețe
Alexandre Duque Lourenço vrea să ajungă lider pe piața serviciilor de înfrumusețare din România cu 2 concepte revoluționare: BodyConcept & DepilConcept.
"Antreprenorii să uite de programul de lucru de 8 ore"
"Vreau să transform modul în care se vând florile, nu doar în România, ci în toată lumea", spune Marius Dosinescu, CEO-ul unui business înfloritor: FlorideLux.ro.
Cartofii prăjiți la un nou nivel
Principiul văzut, poftit, gustat, plăcut și cumpărat concept s-a aplicat și în cazul lui Valentin Ștefănescu, antreprenorul care ne-a adus în România un nou tip de fast-food: Surf’n’Fries.
Programul de fitness pentru trup și suflet
Forgács Miklós, Sales Manager FitCurves, ne vorbește despre acest concept și ne prezintă planurile de expansiune pentru rețeaua din România.
”Educația, una dintre cele mai nobile profesii în care putem fi implicați”
Spune Daniel Fischer, International Development Director Speak Up, un concept care propune o metodă unică pentru învățatea Limbii Engleze.
Franciza care colaborează cu băncile
”În contextul economic actual, consider că obținerea unei francize este soluția potrivită pentru începerea unui business”, spune Valentin Anghel, Director General AV Brokers.
CEFF- o franciză atipică României
Daniela Niculescu a aflat despre franciza CEFF de pe portalul Franchising.info.ro. A atras-o partea educațională a acestui business, iar din 2014 vom vedea marca CEFF și în România.
Fă-ți temele
Acesta este mesajul pe care îl transmite celor interesați de o franciză, Mark Hilton, CEO-ul companiilor care dezvoltă brand-urile KFC, Pizza Hut, Paul, Cinnabon și Hard Rock Cafe în România.
Bossini, decizia corectă la momentul potrivit
Sama Shakhshir, Marketing Manager Bossini, ne vorbește despre franciza care s-a remarcat în fashion retail cu un mesaj optimist: ”Be Happy!”.
”Lunar avem 3-4 solicitări de franciză”
Spune Liviu Andrei, Director Executiv AFB. Compania este un nume important în piața brokerajului bancar, iar sub conducerea a doi tineri antreprenori a câștigat un renume și în piața francizei.