Primul magazin din seria de francize

Brandul sârb Brosh, ce deține două magazine în Novi Sad, comercializează bijuterii și accesorii de modă- eșarfe, șepci, pălării, genți, portofele, umbrele. În urmă cu câteva luni, proprietarii brandului au decis să extindă aria de acoperire a brnadului și au dezvoltat un sistem pentru a oferi franciza. Deschiderea primei unitati de franciză nu s-a lăsat mult așteptată. În luna septembrie, Milos Milosevic a deschis seria de francize Brosh în Leskovac, o localitate în sudul Serbiei.
Prima franciză Brosh a fost deschisă în centrul Leskovac. Este un concept modern de magazin de bijuterii și accesorii, în care zona de shopping este combinată cu o cagfenea, loc în care te poți relaxa, poți decide care produs îl alegi, poți face selfie-uri pe care să le trimiți prietenilor pentru a cere sfaturi, înainte de a decide ce să cumperi.
"Comentariile consumatorilor sunt foarte pozitive – cumpărătorii sunt entuziasmați de prețurile produselor, sortimentație. Clientul cel mai frecvent este femeie de vârstă mijlocie, în timp ce, aș sublinia, în magazinele Brosh se pot găsi produse pentru femeile de toate varstele, inclusiv pentru fete, pentru bărbați. este un loc ideal pentru a cumpăra cadouri, ne-am concentrat chiar și în timpul campaniei de marketing pe acest aspect", spune Milosevic.
Marina Erhartic, proprietarul și autor al conceptului brandului Brosh, spune că în fiecare zi primește cereri de franciză acum, dar susține că nu e nici o grabă să se extindă de afaceri, cel puțin până când se văd rezultatele primei francize, pentru a corecta eventualele erori. "Suntem foarte fericiți pentru că suntem deja la câteva luni de la deschiderea primei francize care a atras interesul antreprenorilor. Speram ca împreuna cu francizații să obținem un rezultat bun, obiectivul nostru principal este ca și eisă fie încântați de colaborarea cu noi, și clienții să fie mulțumiți", spune Marina Erhartic.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.