Primul magazin din seria de francize

Brandul sârb Brosh, ce deține două magazine în Novi Sad, comercializează bijuterii și accesorii de modă- eșarfe, șepci, pălării, genți, portofele, umbrele. În urmă cu câteva luni, proprietarii brandului au decis să extindă aria de acoperire a brnadului și au dezvoltat un sistem pentru a oferi franciza. Deschiderea primei unitati de franciză nu s-a lăsat mult așteptată. În luna septembrie, Milos Milosevic a deschis seria de francize Brosh în Leskovac, o localitate în sudul Serbiei.
Prima franciză Brosh a fost deschisă în centrul Leskovac. Este un concept modern de magazin de bijuterii și accesorii, în care zona de shopping este combinată cu o cagfenea, loc în care te poți relaxa, poți decide care produs îl alegi, poți face selfie-uri pe care să le trimiți prietenilor pentru a cere sfaturi, înainte de a decide ce să cumperi.
"Comentariile consumatorilor sunt foarte pozitive – cumpărătorii sunt entuziasmați de prețurile produselor, sortimentație. Clientul cel mai frecvent este femeie de vârstă mijlocie, în timp ce, aș sublinia, în magazinele Brosh se pot găsi produse pentru femeile de toate varstele, inclusiv pentru fete, pentru bărbați. este un loc ideal pentru a cumpăra cadouri, ne-am concentrat chiar și în timpul campaniei de marketing pe acest aspect", spune Milosevic.
Marina Erhartic, proprietarul și autor al conceptului brandului Brosh, spune că în fiecare zi primește cereri de franciză acum, dar susține că nu e nici o grabă să se extindă de afaceri, cel puțin până când se văd rezultatele primei francize, pentru a corecta eventualele erori. "Suntem foarte fericiți pentru că suntem deja la câteva luni de la deschiderea primei francize care a atras interesul antreprenorilor. Speram ca împreuna cu francizații să obținem un rezultat bun, obiectivul nostru principal este ca și eisă fie încântați de colaborarea cu noi, și clienții să fie mulțumiți", spune Marina Erhartic.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?