Floria plănuieşte expansiunea afacerii în franciză

Grupul Floria a marcat începutul anului 2017 cu lansarea unui nou magazin în portofoliul rețelei de florării. Primul magazin Floria din cadrul unui mall a fost deschis în ianuarie în AFI Cotroceni. Cu o suprafață de 20 mp, Floria AFI Cotroceni, este o replică a concept store-ului Floria în Stradă, din zona Piața Dorobanți. Locaţia deservește zilnic, pe lângă clienții centrului comercial și un număr de aproximativ 8000 de angajați ai companiilor din cadrul complexului de birouri AFI Park. Pentru deschiderea Floria AFI Cotroceni au fost investiți 50.000 euro, lucrările de amenajare fiind realizate în 6 săptămâni cu ajutorul unei echipe specializate de arhitecți și constructori.
Odată cu lansarea, Floria AFI Cotroceni a adus și oferte speciale clienților, oferind un discout de -15% pentru orice produs achiziționat în prima lună de activitate. Totodată programul Flori pentru acasă, creat în cadrul rețelei de florării Floria În Stradă, continuă și în cadrul Floria AFI Cotroceni. Flori pentru acasă este un proiect demarat din dorința de a încuraja achiziția florilor la fir de către clienți, pentru decorarea căminului propriu și se desfășoară în fiecare săptămână în zilele de vineri, sâmbătă și duminică.
În prezent, Grupul Floria operează platforma de e-commerce Floria.ro, rețeaua de florării - Floria În Stradă, divizia de evenimente speciale - Floria La Evenimente, divizia Floria Vânzare Engros de flori, plante și accesorii florale, precum și Floria Amenajări Peisagere- divizie care a finalizat, în 2016, două proiecte importante în cadrul Park Lake și Veranda Mall. Din mai 2015, Grupul Floria este Furnizor Oficial al Casei Regale a României, pentru buchete și aranjamente florale.
Articole citite

IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
Cele mai citite

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?