Lanidor, un brand portughez intrat recent pe piața din România

“Am vrut să aducem pe piața din România un brand cu o calitate superioară a produselor, un brand internațional. Așa că, în urmă cu doi ani am început să căutam o franciză de modă care să nu fie prezentă în România. Motivul principal pentru alegerea brandului Lanidor se leagă de condițiile de accesare ale francizei, dar a contat foarte mult și interesul portughezilor de a intra pe piața din România. Astfel, a fost o situație în care am avut de câștigat atât noi, cât și ei. După aproximativ un an de discuții cu grupul portughez și o investiție de 200.000 de euro, am preluat franciza și am semnat cu Sonae Sierra, dezvoltatorul mallului ParkLake, contractul pentru deschiderea primului magazin în septembrie 2016”, spune Adrian Dumitrescu, managing partner QAZ Fashion Retail.
În acest moment există un singur magazin deschis în România, în ParkLake Shopping Center, la etajul 1, pe o suprafață de 125 metri pătrați. În 2017, este preconizată deschiderea celui de-al doilea magazin Lanidor, în centrul comercial Sun Plaza, care va fi cel mai probabil gata către sfârșitul verii. Pe termen lung, se intenţionează deschiderea a câte două magazine noi pe an, în centrele comerciale cele mai populare din București și din țară, iar în funcție de rezultate fie aduse în România și alte branduri din portofoliul Lanidor, cum ar fi: Lanidor Kids&Junior, cu haine pentru copii, Quebramar, un brand iniţial cu îmbrăcăminte pentru bărbați, care acum deține o linie și pentru femei, dar și Globe, un brand exclusivist, din segmentul de lux.
Fot: QAZ Fashion Retail
„Totul este la nivel de idee deocamdată, pentru că vrem să vedem rezultatele pentru franciza Lanidor. Dacă va fi să ne extindem, o vom face tot pe segmentul fashion”, precizeaza Adrian Dumitrescu, adăugând totodată că „piața de modă din România este în continuă dezvoltare, cu o valoare anuală estimată la 16 miliarde de lei. Potențialul de dezvoltare a unor noi branduri este foarte mare, pentru că lumea chiar este interesată de modă, oamenii vor să poarte mereu ceva mai frumos, mai nou.”
Brandul portughez Lanidor datează din 1966; în anii 90 s-a transformat într-o reţea de magazine, la nivel internaţional urmărind strategia de a deveni un brand global.
Articole citite

Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Jeansul LOFT este foarte căutat în Turcia pentru designul lui unic, creativ și contemporan. Acum, firma este pregătită să se extindă în Europa.
Brandul Brutale, recunoscut la nivel european pentru costumele bărbătești stilate pe care le produce, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..