FRANCHISE EXPO PARIS - informaţie şi profit

În perioada 19-22 martie va avea loc în capitala franceză FRANCHISE EXPO PARIS, eveniment care reuneşte peste 500 de expozanți din întreaga lume, asociații naționale și internaționale de franciză din întreaga Europă, consultanţi în domeniu.
FRANCHISE EXPO PARIS reunește în 2017 cele mai prestigioase branduri din lume, din peste 80 de ţări de pe 6 continente. În premieră, în anul 2017 numărul francizelor pentru care contribuţia francizatului este mai mică de 50.000 de euro depăşeşte pragul de 200, fiind prezenţi 204 francizori care se ]ncadrează în această categorie, dintre care 79 de francize necesită un aport de capital din partea francizatului sub 20.000 de euro.
Unul dintre partenerii oficiali media ai acestui eveniment este portalul dedicat francizei Franchising.info.ro, ce face parte din grupul Profit System, companie de consultanță specializată în servicii pentru afaceri în franciză în Europa Centrală și de Est.
Tot în premieră, vă oferim posibilitatea să obţineţi informaţiile pe care doriţi să le aflaţi de la FRANCHISE EXPO PARIS prin intermediul consultantului nostru, Mircea Coman, care se va afla la Paris pe toată durata expoziţiei. Pentru a usura procesul de obţinere a informaţiilor, va rugăm mai întâi să consultaţi informaţiile despre expozanţi aici: http://www.franchiseparis.com/en/Home/ . Ulterior, după ce aţi ales domeniul şi brandurile despre care doriţi informaţii suplimentare, completaţi formularul de transmitere a mesajului de la sfarşitul acestui articol. Întrebările dumneavoastră trebuie formulate inante de 19 martie 2017, astfel incat ele sa poată fi incluse in agenda programului consultantului pe durata expoziţiei.
FRANCHISE EXPO PARIS asteapta in 2017 circa 50.000 de vizitatori, dintre care mai mult de 50% din strainatate. Faptul că participarea antreprenorilor la targ are succes este relevat şi de statisticile din anii anteriori, când 75% dintre expozanți au încheiat parteneriate directe cu companiile candidate.
Articole citite

Platforma online Qjob, care conectează companiile și furnizorii de servicii cu potențialii clienți, vrea să-și dezvolte afacerea și în România
Planurile de marketing și publicitate în sistemele de franciză vizează două obiective strategice: să construiască un brand puternic și să faciliteze procesul de recrutare a francizaților.
Procentual, sistemele de franciza vor creste în 2017 peste economia USA, potrivit International Franchise Association (IFA).
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.