Retailerii se extind dincolo de graniţe
Retailerul de îmbracăminte a deschis sub brand-urilel Esotiq Fermestage unităţi noi în oraşe ca Lviv, Odessa, Kharkiv, Kirovohrad, Hmelnîțkîi, Zhytomyr şi desigur în capitala ţării, Kiev. Interesant e ca majoritatea magazinelor au fost ianugurate în 2016. „Majoritatea magazinelor de la graniţa de est (cele din Ucaina şi Belarus) funcţionează în sistem de franciză. Brand-ul nostru este foarte apreciat în Ucraina unde avem posibilitatea să promovăm şi colecţiile din sezoanele trecute”, spune Adam Skzhypek, Peşedintele Esotiq & Henderson.
Retailerul polonez deţine o reţea de 306 magazine în patru ţări europene.
Grupul Esotiq & Henderson operează în prezent 306 magazine în Polonia, Germania, Belarus şi Ucraina. Cele mai multe magazine sunt în Polonia, ţara mamă a companie. Dintre acestea 263 magazine sunt deschise sub brand-ul Esotiq, iar 18 sub brand-ul Femestage. Veniturile anuale ale Esotiq & Henderson ajung la 25 milioanne dolari.
Pentru deschiderea unei francize Esotiq este necesar să deţineţi un spaţiu de 50-70 metri pătraţi. Investiţia poate ajunge pana la 200 000 de dolari. Francizaţii primesc echipament IT şi suport în activităţile de marketing şi merchandising. Pentru franciza Femestage este necesar un spaţiu mai mare, de circa 120 – 150 metri pătraţi.
Grupul polonez Esotiq & Henderson SA se ocupă de design-ul, producţia şi vinderea colecţiilor de îmbrăcăminte. Brand-ul Esotiq a apărut pe piaţă în 2006 şi este destinat femeilor. Femestage este destinat tot femeilor, în principal acelora orientate spre stilul casul şi cuprinde colecţii create de casa de modă Eva Mingue.
Înregistrarea este destinată persoanelor ce doresc să-și înceapă propria afacere in regim de franciza. Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Persoanele interesate să achiziționeze o franciză trebuie să se înscrie în baza de date PROFIT system Romania din Registrul Francizelor prin completarea chestionarului de mai jos.
https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment