Sky Zone în Europa
Fitness-ul poate fi și distractiv din moment ce copiii, tinerii și adulții deopotrivă se pot bucura în timp ce își îmbunătățesc condiția fizică. Acest concept a fost dezvoltat ca urmare a ideii lui Rick Platt de a construi un parc cu trambuline. Primul parc a fost deschis in 2004. Acest centru de divertisment și de fitness a fost revoluționar pentru acea vreme și a devenit rapid un punct de atracție pentru americani. Datorită acestui lucru, în 2006, a fost deschisă prima unitate de franciză și a început dezvoltarea rețelei de francize.
Strategia Sky Zone pune accent pe extinderea francizei, urmând ca brand-ul să devină responsabilitatea francizorului național și regional din Europa, inclusiv în Romania. Viitorii parteneri vor dobândi drepturi de administrare și de expansiune pe întreg teritoriul Romaniei și al regiunii și vor trebui să deschidă cel puțin un parc cu trambuline, pe o suprafață de 1500-3000 m2. Rețeaua oferă, de asemenea, drepturi exclusive de franciză în Romania.
Primul pas care trebuie facut pentru a deveni francizat Sky Zone constă în elaborarea planului de dezvoltare a rețelei de francize, agreat între partener și francizor. Planul va include, printre altele, specificațiile locațiilor propuse și investițiile necesare. Pachetul de franciză prevede sprijinirea partenerilor de catre francizor și monitorizarea proceselor de fabricare, achiziționare și instalare a trambulinelor, mobilierului și a echipamentului. Capitalul necesar întregii investiții este de 1-2 milioane de dolari.
„Cel mai important element al pachetului de franciză este programul de formare de două săptămâni în centrul Sky Zone din Los Angeles. Formarea include transferul de know-how privind utilizarea POS și întreținerea sistemelor informatice și a operațiunilor durabile, precum și activități de publicitate și de marketing” - a subliniat William Edwards, director general al companiei EGS, responsabilă cu dezvoltarea rețelei în Europa și în Asia.
Sky Zone este primul parc cu trambulină, acoperit, din lume și cea mai mare rețea de franciză din categoria sa. In 2014, a fost desemnat de către Franchise Business Review ca fiind cel mai bun brand american de franciză în curs de dezvoltare. Conceptul este extrem de variat (copii, adulți, sportivi, sesiuni de agrement etc), iar serviciile oferite sunt la fel de diverse: trambulină în aer liber, sală de evenimente, baschet, volei, Dodgeball, sporturi virtuale cu mingea, sală de fitness, zaruri, spumă de mare. Datorită originalității și varietății activităților, Sky Zone este un loc excelent pentru aniversări, petreceri de firmă, evenimente de grup.
Articole citite
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Terapia Indiso este o terapie naturală eficientă, cu săruri uscate, împotriva simptomelor alergiei și prezintă un potențial mare pentru o afacere atractivă.
Brandul Nomasvello deschide cel de-al 35-lea centru de înfrumuseţare la VIVO! Baia Mare
Mario Kalem a deschis prima dată afacerea în franciza NOMASVELLO în Slovenia, iar la sfârșitul anului trecut, a preluat franciza master pentru teritoriul croat. Intr-o perioadă scurtă de timp, rețeaua de franciză s-a extins.
Noul produs reprezintă una dintre tehnologiile inovatoare în zona de fitness-stimulare electro-musculară, pe care compania Personal20 și-a propus să o lanseze la nivel internațional, în piețele din Europa de Est.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca