Orașe noi pe harta francizelor
Un antreprenor cu experiență, Zoran Stojanovic, a devenit recent francizat Fly Fly Travel și a deschis o agenție în Zrenjanin pentru vânzarea de bilete de avion și pachete de călătorie. El consideră că există un mare potențial pentru dezvoltarea ulterioară a rețelei în regiune.
- Căutam o idee de afaceri, chiar și o franciză, când am dat peste site-ul Franchising.rs, pe care am găsit un video despre franciza Fly Fly Travel și despre ceea ce oferă aceasta. Am fost cu adevărat impresionat. Marca este recunoscuta, mi-a plăcut mereu si m-a intrigat foarte mult atunci cand am citit oferta de franciză - spune Stojanovic.
Deși este din Stara Pazova, Stojanovic a decis să deschidă cele două unități în Zrenjanin și Krusevac, deoarece crede că Fly Fly Travel are potențial de a găsi clienți buni în aceste orașe cu 70.000 de locuitori, respectiv 130.000 de locuitori. El subliniază că acestea sunt plasate într-o locație excelentă, pe promenadă, și este încântat de faptul că a ales un brand renumit.
- Locația, brand-ul și, în plus, angajații de înaltă calitate sunt cei trei factori cheie pentru obținerea succesului - spune el.
Având deja experiență într-o altfel de franciză, întrucât a fost ani de zile partener regional al Telenor, crede că poate contribui personal la dezvoltarea ulterioară a acestei francize.
- Fly Fly Travel progresează rapid, iar părerea mea este că franciza trebuie prezentată potențialilor francizați care au deja un spațiu și astfel se pot deschide mai ușor unități de franciză. Prin urmare, cred că este mai ușor să lucrezi cu parteneri mai mici, conform experienței mele anterioare. Când am început colaborarea cu Telenor, au fost 50 de parteneri, iar când am încheiat colaborarea, mai erau încă 11 parteneri care acopereau întreaga Serbie - spune Stojanovic.
Fly Fly Travel este un birou de franciză deschis recent în Krusevac. Acesta este situat pe strada Colak Antina nr. 29.
Descrierea sistemului de franciză
Fly Fly Travel este o companie sârbă înființată în 2009, care în scurt timp a reușit să se poziționeze ca una dintre principalele autorități din industria aviatică și turism, din Europa de Sud-Est, în special în Serbia, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina.
Principala activitate a companiei este de a vinde bilete de avion și pachete de călătorie în întreaga lume și de a se ocupa serios cu reprezentarea companiilor aeriene prin publicarea propriei reviste și instruirea personalului pentru aviația civilă.
Revista Fly & Travel Inflight este prima și singura revistă lunară din Balcani, care se ocupă de aspecte legate de aviația civilă, turism, divertisment etc. Revista ajută considerabil la promovarea, dezvoltarea companiilor și cucerirea rapidă a piețelor. În urma vânzării revistei are un sistem de distribuție foarte dezvoltat, care este împărțit în B2B și B2C.
Fly Fly Travel a dezvoltat de asemenea un sector care se ocupă de organizarea programelor educaționale, care a dus la înființarea Academiei Fly Fly. Studenții Fly Fly Academy au ocazia să participe la un program cuprinzător de pregătire pentru echipajul de cabină sau însoțitorii de zbor. Pentru a oferi studenților săi o educație de înaltă calitate, Academia a angajat experți în domeniul industriei aviatice și a aplicat cele mai înalte standarde de instruire educațională în acest domeniu.
Viziunea companiei Fly Fly Travel prevede următoarele:
- numele companiei să devină sinonim cu biletele de avion și cu pachetele de călătorie
- compania să devină o companie de vârf privind furnizarea de servicii în domeniul aviației și turismului:
- vânzarea de bilete de avion,
- reprezentarea companiilor aeriene,
- educația în aviație,
- revista despre aviație,
- organizarea de Târguri de Aviație,
- vânzarea pachetelor turistice.
- ca rețeaua de sucursale să se extindă până în momentul în care compania va deveni lider pe piața de retail din Serbia și mai târziu în regiune,
- deschiderea în primul rând a companiilor aeriene proprii pentru charter și mai târziu pentru traficul aerian regulat.
Compania de franciză Fly Fly Travel va permite realizarea de operațiuni sub numele său comercial și transferul constant al cunoștințelor despre conducerea unei afaceri, de la formarea personală și instruirea angajaților, transferul campaniilor de marketing și a campaniilor promoționale, sprijin constant în achiziții și vânzări, până la sprijin pe parte de contabilitate și servicii economico-financiare pe toată durata acordului de franciză.
Sprijin pentru francizați
Francizele Fly Fly Travel vor oferi o serie de beneficii care facilitează succesul:
- Dreptul de a utiliza o marcă recunoscută;
- Gama largă de produse și servicii;
- Metode dezvoltate de lucru;
- Experiență și cunoștințe (know-how);
- Programe necesare operațiunii;
- Sesiuni de formare;
- Suport tehnic, logistic și de marketing;
- Pachet de franciză atractiv;
Agenții de vânzări cu experiență sunt în permanență disponibili pentru francizați, pentru orice problemă, sfaturi sau ajutor real. De asemenea, foarte importantă este comunicarea constantă cu francizații și ajutorul acordat acestora în desfășurarea tuturor activităților de marketing și de promovare, precum și de conectare cu cât mai mulți clienți.
O altă formă de sprijin pentru unitățile de franciză este participarea regulată a Fly Fly Travel la toate târgurile de turism interne, precum și la târgurile comerciale din regiunile în care există unitățile de franciză. Fly Fly Travel este cunoscut pentru campania de publicitate constantă și prezența în mass-media electronică și în presă, la nivel național, fapt de care beneficiază toate unitățile de franciză.
Cerințe de bază privind francizatul
Francizatul trebuie să fie o persoană energică, creativă, dispusă să muncească din greu.
Căutăm oameni dispuși să accepte modul nostru de lucru, procedurile și programele noastre, care s-au dovedit a fi mai mult decât de succes.
Avem nevoie de oameni care doresc success, oameni care au viziune și care sunt conștienți de faptul că există întotdeauna loc pentru progres.
Francizații ar trebui să aibă spirit de echipă și să fie dispuși să accepte politicile, standardele și inspecțiile periodice.
Experiența în turism este un plus, dar nu este o condiție necesară. De asemenea, de preferat experiența de a conduce propria companie sau ceva asemănător într-o poziție de conducere în cadrul companiei.
Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza Fly Fly Travel, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri de la Profit System Serbia. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite
Franciza cu biciclete electrice de închiriat în zone turistice, cu un mijloc de transport și distribuție mobil, tinde să devină una de interes internațional.
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.