Pentru partenerii Card Group - tot ceea ce este mai bun

Practic, nu există moment major în viață care să nu fie însoțit de oferirea unei felicitări potrivite momentului. Din anul 1997, de când și-a început activitatea, compania suedeză Card Group a conștientientizat acest lucru. Compania este specializată în proiectarea și vânzarea de felicitări, dar este specializată și în ambalarea cadourilor, organizarea aniversărilor pentru copii, realizarea accesoriilor pentru sărbători și a decorațiunilor. În cei douăzeci de ani de activitate, Card Group a reușit să se extindă dincolo de granițele pieței suedeze și să-și dezvolte rețeaua de franciză în 45 de țări. Card Group a devenit nu numai sistemul de franciză cu cel mai mare volum de exporturi către Suedia, dar, în domeniul lor, este una dintre cele mai dezvoltate francize din lume. Compania continuă să lucreze la extinderea rețelei sale, vizând noi piețe și căutând un partener, un potențial francizat care să dorească să dezvolte o franciză Master în Slovenia.
Partenerul va fi beneficiarul unei francize Master, responsabilă de organizarea afacerilor din Slovenia. Operațiunile vor include aprovizionarea punctelor de vânzare cu produse Card Group, găsirea unor distribuitori și coordonarea acestora, conducerea operațiunilor principale și acordarea de sprijin rețelei locale. Beneficiarul francizei Master trebuie să caute în Slovenia patru distribuitori care să acopere o zonă cât mai mare.
Partenerii pot oferi o serie de produse comercianților în: supermarketuri, librării, magazine de cadouri, florării, magazine cu jucării, stații de benzină, magazine de tutun, precum și altor clienți care desfășoară afaceri ce permit parteneriatul cu Card Group. Cei din conducerea firmei Card Group propun potențialilor parteneri condiții favorabile de cooperare. Astfel, partenerii plătesc numai acele produse care se vând. Compania a explicat că, în acest fel, comercianții nu au niciun risc. Printre aceștia, vor fi și cei care vor comercializa și sortimente noi, care nu sunt incluse în oferta magazinelor proprii.
În calitate de francizor, cei din conducerea firmei Card Group oferă sprijin partenerilor săi, inclusiv formare inițială în Suedia, sprijin permanent în Slovenia, livrarea materialelor pentru vânzare și crearea unui sistem de intranet.
Francizorul trebuie să furnizeze capital de lucru între 20.000 – 35.000 de mii de euro, ceea ce este suficient pentru un start-up reușit și pentru dezvoltarea afacerii. Este de dorit ca partenerul să aibă experiență în vânzări și în operațiunile de management, dar nu este un lucru esențial, putând beneficia de franciză în orice domeniu s-ar afla.
Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza Card Group, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri de la Profit System Slovenia. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite

Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite

Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Compania Edukido, care pregătește tinerii pentru provocările viitorului, folosindu-se de joc în locul transmiterii de cunoștințe lexicale învechite, caută parteneri în România.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.