Wycon este o afacere concepută cu grijă, cu obiective și viziune clare. Pentru o atmosferă specială în magazin, "secretul" constă în multitudinea de detalii, iar calitatea este vizibilă în fiecare colț al magazinului, atât în ceea ce privește decorul interior, cât și produsele.
Joi
17.08.2017
Pentru mulți, Wycon este un concept italian unic, sinonim cu marca de top a produselor cosmetice decorative.
 

Construim experiența clienților prin ceea ce aceștia văd, aud, testează, ating și simt. Aceste cinci simțuri îi ajută să experimenteze fiecare detaliu al unui produs nou. Marca italiană Wycon de produse cosmetice din Napoli și-a construit întregul concept pe baza acestor cunoștințe, utilizând și un ceas de mână: "Wycon – Cinci simțuri".

Ideea este simplă, intenția fiind de a stimula toate cele cinci simțuri ale consumatorilor în timpul petrecut în magazin, astfel încât experiența acestora să fie unică. Deși marca creată în 2009 este relativ tânără, deja și-a făcut simțită prezența prin 250 de magazine deschise în întreaga lume. În Serbia, beneficiarul francizei Wycon este o companie cu o vastă experiență în domeniul francizelor. Primul magazin Wycon din Belgrad a fost deschis la mijlocul lunii iulie, pe strada Knez Mihailova.

Grijă pentru fiecare detaliu

Acum doi ani, printre numeroasele sale afaceri și călătorii private, Bojan a observat marca Wycon care i-a plăcut foarte mult. El a văzut că nu există nimic similar în Serbia. Nu am decis să intrăm imediat în sectorul cosmetic decorativ. După o analiză detaliată, am realizat că ceea ce s-a întâmplat în industria textilă cu 15 ani în urmă, nu s-a întâmplat și în industria produselor cosmetice decorative. Pe piața din Serbia, chiar și în regiune, nu există un concept clar definit, cu o paletă diversificată de produse cosmetice decorative de calitate, la prețuri accesibile. De exemplu, astfel de branduri au început să intre pe piață acum 15 ani. Primul brand a fost Zara și a continuat, putem spune, cu Tudors. Pe de altă parte, cosmeticele sunt cumpărate în regiune, de parfumerii multibrand sau de drogherii. Primul concept clar definit care a apărut pe piață este marca premium Mac, iar cea de-a doua este Flormar din Turcia. Cu toate acestea, în comparație cu concurența, cred că Wycon are cel mai bun raport preț-calitate, iar calitatea este ceea ce definește această marcă. Cosmeticele se aplică pe față fără compromisuri. Acesta este un magazin cosmetic decorativ de înaltă calitate, cu produse accesibile tuturor. Prețul mediu al unui produs este de aproximativ șapte euro, explică Bojan Mitić, care a decis să dezvolte această franciză.

El a fost fascinat de ceea ce conține conceptul francizei și anume detaliile obiective și viziunea clară. Proprietarii Wycon doresc să creeze o atmosferă specială pentru consumatori, aceștia subliniind toate detaliile importante. Machiajul din magazin este expus la un unghi de 62 de grade, deoarece este unghiul la care o femeie de înălțime medie poate ajunge cu ușurință să ia produsul cosmetic dorit. Materialele folosite pentru mobilierul interior sunt de înaltă calitate, iar sistemul de sunet Bose cu subwoofer-e încorporate este instalat în încăpere pentru a da senzația clienților "că achiziționează produsele de înfrumusețare dintr-o discotecă". Este interesant faptul că aceeași muzică este prezentă în toate magazinele Wycon din lume. În interiorul suporturilor sunt instalate materiale video ce transmit mesaje clienților în legătură cu produsele cosmetice expuse.

Francizatul care achiziționează franciza beneficiază de toate indicațiile necesare achiziționării echipamentului complet. În ceea ce privește aspectul magazinului, mobilierul, iluminatul și sunetul, standardele sunt riguroase și nu există nici o abatere sau posibilitatea de a schimba ceva. De aceea, această franciză, în formatul existent, nu este ieftină, dar garantează succesul. Deși este o companie mică, am învățat să respectăm autoritatea, anii de lucru, construirea și conceptul atent al mărcii. Lucrăm de mult timp la conceptul de franciză. Întelegem și răspundem tuturor clienților printr-o gamă largă de produse și prețuri, menite să le satisfacă toate nevoile. “Nu pot spune că există multe companii din Serbia care ar înțelege acest lucru”, spune Bojan Mitić.

Echipa profesionistă din cadrul firmei, care cunoaște regulile de îngrijire a feței și a corpului, precum și cosmeticele decorative, a fost instruită în Italia. În afară de comercianți, va exista mereu un consultant care va informa consumatorii despre toate produsele și un artist profesionist în machiaje care va putea să îi consilieze și să le facă un serviciu suplimentar cadou, metodă dezvoltată de Wycon. Asistentul permanent din cadrul firmei Wycon este un dermatolog care are datoria de a informa clienții în legătură cu beneficiile și calitatea produselor. Produsele acestui brand nu au fost testate pe animale și există, de asemenea, o linie de produse cosmetice vegan. Există 3000 de tipuri de produse în sortiment, unele fiind complet unice, cum ar fi o pulbere pentru piele care se aplică cu o perie specială. Există, de asemenea, mai multe categorii de prețuri, dar și cosmetice pentru femeile mai tinere sau mai în vârstă. În plus față de oferta standard, Wycon prezintă 12 colecții pe tot parcursul anului, însoțite de sloganul “Ați încercat?”, ce a reprezentat o metodă simplă, dar și eficientă de a atrage atenția și de a identifica potențialii clienți. Analizele arată că femeile înlocuiesc produsele comune de înfrumusețare cu brandurile Wycon imediat ce le încearcă. De aceea sloganul lor este exact așa. În Italia, această marcă întrece concurența și înregistrează o creștere constantă, explică Mitić.

Locație, locație, locație

Primul magazin Wycon din Serbia a fost deschis pe strada Knez Mihailova la numărul 32, care, potrivit lui Mitić, este locația perfectă. În afacerile moderne, este important să înțelegem noțiunile de IT, logistică și finanțe, iar când vine vorba de vânzare cu amănuntul, trei lucruri sunt esențiale: locația, locația și locația. Afacerea Wycon necesită un număr mare de recepții în magazin. Raportul dintre recepțiile de produse și vânzări este foarte ridicat, aproape 50%, ceea ce înseamnă că mai mult de jumatate din clienții care intră în magazin cumpără ceva. Media este numărul mediu de articole achiziționate, ceea ce înseamnă că un cumpărător achiziționează trei articole în medie când intră în magazin și consumă în medie între 15 și 20 de euro. “De aceea, pentru a obține un trafic bun, locația trebuie să fie perfecta, așa cum este Knez Mihailova”, a spus Mitić.

Parteneriat și sprijin

În prezent, sprijinul, așa cum spune Mitic, este clar definit. Donatorii sunt dispuși să susțină promoțiile și să aprobe notele de credit ale destinatarului. Beneficiarul este prevăzut cu software-ul Negoziando. Donatorul lucrează independent, urmărind activitatea magazinului. Marketingul este obligația destinatarului, care primește tot sprijinul tehnic în ceea ce privește soluțiile de marketing. “Asta înseamnă că avem de-a face cu serviciile pe care dorim să le oferim pentru a avea sprijinul donatorului, nu doar să dăm o factură, adaugă Mitić.

Compania, după cum explică el, este interesată să coopereze cu companii care doresc să lucreze în parteneriat. Suntem foarte mulțumiți de relația pe care am dezvoltat-o ​​cu firma Tudors. Această relație înseamnă că, împreună cu francizorul, rezolvăm problemele pe care le avem, împreună identificăm soluții pentru problemele clienților și împărtășim împreună succesul. Din acest motiv, intrăm în relații de franciză. Nu suntem cumpărători obișnuiți, dar am forțat mâna francizatului pentru a menține sistemul, standardele, conceptul, tot ceea ce francizorul a construit de ani de zile. De aceea, pentru noi, sprijinul lui este așteptat și asumat. “La început, cooperăm, dar sperăm că vom dezvolta o astfel de relație și cu Wycon“, a relatat Mitić.

Extinderea rețelei

Compania a primit consimțământul pentru extinderea rețelei de franciză în întreaga regiune. Asta, în practică, înseamnă că, așa cum explică Mitić, dacă vor produce rezultate bune în Serbia, vor obține "undă verde" pentru alte piețe.

În Serbia, Croația și Slovenia, potrivit acestuia, există loc pentru a deschide cel puțin zece magazine în fiecare țară, în timp ce în Bosnia, Herțegovina, Macedonia, Muntenegru, se pot deschide cel puțin cinci. Am luat această franciză, având în vedere un plan pe termen lung, pentru a deschide cel puțin 35 de magazine în regiune. Nu intenționăm să oferim o singură unitate de franciză, dar, după cum am menționat, locațiile sunt extrem de importante și, dacă cineva vine cu o locație perfectă, să spunem, o locație proprie în Ilica în Zagreb sau în Stradun în Dubrovnik, cred că am putea negocia cu furnizorul să dea acestui partener o singură unitate de franciză, relatează Mitić.


MC
Franchise Consultant

Subiecte populare in Forum