Franciza cu iz de parfum

Smărăndiţa şi Adi Grădinariu, doi antreprenori din Suceava care deţin o afacere cu parfumuri şi cosmetice au în plan pentru anul 2018 să îşi mărescă numărul de magazine şi să francizeze afacerea.
Anul trecut, Parfums de Sofia a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 milioane de lei, în creştere cu 14% faţă de 2015.
Parfums de Sofia este un concept nou de magazin de cosmetice și parfumuri, unde puteți regăsi liniile cosmetice și de parfumerie consacrate, împreună cu noutățile din domeniu.
Mai mult, clienții Parfums de Sofia se pot bucura de o politică care le permite să returneze produsele achiziționate într-un anumit interval de timp (48 de ore).
„Noi înțelegem că totul se reduce la satisfacție și mai știm cât de frustrant e să rămâi cu un produs care nu îți place și cu o gaură în buget. Piața de astăzi e suprasaturată cu ”hijackers”, companii care vând produse contrafăcute în numele unui brand. Nu poți fi niciodată prea sigur. Parfums de Sofia este un debitant 100% certificat și sursa ta de parfumuri originale. Ai putea să spui că ”Pentru a găsi un parfum bun e ca și cum ai căuta acul în carul cu fân”. Corect, dar doar dacă nu îl cauți în catalogul Parfums de Sofia. Pentru noi, calitatea e criteriul cel mai de preț. Comercializăm cele mai cunoscute branduri de parfum. Pe lângă parfumuri, gama noastră încorporează și produse de îngrijire corporală și machiaj. La noi vei putea găsi cele mai bune rujuri, gloss-uri, fonduri de ten, pudre, rimeluri, tușuri, creme anti-cearcăn, etc., la cele mai bune prețuri.”, afirmă Smărăndița Grădinariu.
Cu toții putem fi de acord cu faptul că o ținută, indiferent de cât este de șic și costisitoare, nu e completă în lipsa unui parfum bun. Acesta, la fel ca și outfit-ul, se asortează personalității purtătorului și ocaziei.
Dacă vrei să afli mai multe sau să testezi produsul pe care ți-l dorești, poți face deocamdată o vizită în oricare dintre cele trei locații din Suceava, în Complexul Comercial Bucovina, Rădăuți - Magazinul General și Câmpulung Moldovenesc - Centrul Comercial Eden.
Articole citite

Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?