Pressto continuă expansiunea în Europa
Marca de spălătorie și curățătorie uscată Pressto continuă să se extindă prin deschiderea primului magazin din Cehia. Intrarea pe piață s-a realizat așa cum se întâmplă de obicei în cadrul proiectelor internaționale Pressto, prin intermediul unui master francizat (MUXA S.R.O) care va dezvolta conceptul Pressto în țară. Șeful proiectului din Cehia va fi Pavla Žáková, antreprenor local cu o mare experiență în sectorul serviciilor.
Pentru deschiderea acestui prim magazin, a fost selectată zona rezidențială nouă și modernă Waltrovka, unde își au sediul și alte întreprinderi internaționale, fapt care face ca locația să fie locul potrivit pentru oferta completă Pressto de servicii de curățenie superioare și servicii complementare. "Puterea economică a populației cehe a crescut în ultimii ani, mai ales după integrarea sa în UE și acest lucru încurajează dezvoltarea francizelor originale. Este o populație care se îngrijește de imaginea și de aspectul personal și acesta este motivul pentru care conceptul Pressto se potrivește perfect cu aceștia", comentează Gregorio Hernansanz, responsabilul departamentului internațional al Pressto, care a fost prezent la inaugurarea magazinului, împreună cu câțiva membri ICEX.
Planul de expansiune este într-adevăr favorabil, concentrându-se asupra deschiderii a două noi magazine în următorii doi ani. Contractul de franciză de tip master semnat cu Pavla Žáková include, de asemenea, într-o etapă ulterioară, extinderea mărcii în Slovacia.
Servicii specializate
Cu scopul de a oferi servicii integrate de curățare chimică, Brand-ul Pressto a adăugat noi servicii în oferta sa de curățătorie chimică uscată și umedă. Una dintre ultimele invenții care a fost dezvoltată este Pressto Bags & Shoes, care a fost lansată și în Cehia. Acest serviciu se axează pe curățarea și restaurarea poșetelor, pantofilor și accesoriilor.
Brand-ul Pressto a luat ființă în 1994. În acest moment, este prezent în 24 de țări, pe 5 continente, cu peste 520 de unități. Pressto este o franciză de curățare și spălare uscată, care este bine poziționată printre marile francize din lume ca un concept unic, sigur și profitabil. O dovadă în acest sens este prezența sa în top 100 Francize, fiind una dintre cele mai de succes și mai profitabile francize din lume (conform listei portalului FranchiseDirect).
Pressto caută Master Francizat pentru România printre companii serioase, cu capital suficient, care ar avea dreptul exclusiv de a dezvolta brandul Pressto pe piața locală. Titularul Francizei Master va trebui să investească în deschiderea a cel puțin unei locații care să fie reprezentativă din punct de vedere al ofertei de servicii Pressto. Mai multe detalii privind profilul francizatului, nivelul investiției, beneficiile acordate francizatului de către francizor sunt menționate in catalogul de franciză atașat mai jos.
Articole citite
Formula aleasă pentru expansiunea externă a fost cea de Master Franciză deoarece este cea care permite cel mai bine transmiterea conceptului și a inovațiilor implementate.
Interviu cu Marta Camarero, Coordonator pentru Dezvoltare Internațională - PRESSTO
Pressto este o franciză revoluționară pe segmentul serviciilor de spălătorie de calitate și de curățare uscată. De ce?
În comparație cu alte mărci din această industrie, Pressto se diferențiază prin oferirea anumitor servicii pe care foarte puține companii le oferă.
În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...