AMA GREEN OPTIC

Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Ama Green Optic este un lanț de unități de optică medicală, înființat în 2010, în municipiul Ploiești. De curând, brandul, cu capital integral autohton, dă posibilitatea investitorilor să preia afacerea în sistem de franciză. Fondatorii conceptului, bine structurat și care și-a dovedit eficiența și profitabilitatea, vor să extindă afacerea la nivel național. Cu toate că franciza este una cu specific medical, nu sunt necesare studii în acest domeniu pentru a deveni partener. În plus, viitorii angajați ai francizaților pot beneficia de pregătire specialiată în cadrul companiei. Franciza Ama Green Optic este cu atât mai promițătoare cu cât se înscrie pe un trend ascendent al serviciilor din domeniul optic, acestea fiind unele dintre cele mai dinamice activități, situație determinat atât de diversitatea categoriilor sociale pe care o acoperă, cât și de faptul că vârsta de la care ochelarii sunt necesari este în continua scădere. Ama Green Optic a dovedit deja că afacere per unitate este deja pe profit după jumătate de an.
|
Unitati personalizate
Trei centre în Ploiești |
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Francizații AMA GREEN OPTIC beneficiază de suport privind alegerea locației pentru desfășurarea activității. De asemenea, aceștia au acces la furnizorii companiei în ceea ce privește echipamentele și dispozitivele optice, ochelari de vedere, de soare, sau lentile de vedere sau de contact – toate provenite de la firme celebre pe plan internațional. Totodată, angajații beneficiază de pregătire de specialitate în cadrul companiei. Noii parteneri sunt sprijiniți și din punct de vedere mediatic, prin promovarea afacerii unităților deschise de aceștia. Francizații au acces la sondajele și analizele efectuate periodic de companie pentru a stabili care sunt nevoile angajaților lor, dar și ale clienților, astfel încât să se găsească cea mai bună soluție pentru dezvoltarea afacerii. |
Investitie totala, asteptari
Valoarea investiției inițiale este de 35.000 - 45.000 de euro
• Taxa de intrare în franciză – 10.000 de euro
•Taxă de marketing – 2% din vânzările brute lunare
• Fără redevență lunară în primele 6 luni, perioadă consecutivă amortizării investiției inițiale. După acest termen, redevența se va calcula ca un procent din vânzare, aproximat la 2-3%, în funcție de vânzări.
٭ Investiția include stocul inițial de marfă
Cerinte de baza
Pentru intrarea în sistemul de franciză AMA GREEN OPTIC nu este necesară o experiență în domeniu.
Francizații au însă obligația să sprijine sistemul în vederea valorificării oportunităților de piață și pentru evitarea riscului de pierdere a bunului renume.
Informatii despre francizor
SC AMA GREEN OPTIC SRL
Str. Malu Rosu, Nr. 89A, bl. 101C2, parter, Ploiești, Prahova
0040765 432 155
Persoana de contact pentru candidati
Amalia Georgescu
tel. 0040765 432 155
e-mail: amagreenoptic@yahoo.com
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite

MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Franciza Mr Jeff, prezentă în România și în alte peste 40 de țări, a primit Global Franchise Awards 2022 pentru "Cea mai bună franciză lifestyle".
Compania de francize de servicii cotidiene Jeff începe anul cu o promoție de interes pentru toți cei care și-au propus să-și pornească propria afacere în acest nou an

Franciza de videochat Best Studios: legalitate, avantaje și primii pași pentru începerea afacerii. Despre toate acestea ne vorbește Maria Boroghina, Manager Operațional Best și Industry & Brand Ambasador.
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Mr. Jeff este un model inovator de franciză, profitabil și ușor de gestionat, care funcționează în zeci de țări și caută parteneri în România.
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Primul Muzeu al Simțurilor și-a deschis porțile la Praga, la sfârșitul lui 2017. În scurt timp, a avut deja patru locații în Europa de Est.
Au dorit să ofere o experiență unică care să combine distracția și educația și să atragă vizitatori de toate vârstele. „Muzeul Simțurilor” a devenit, în scurt timp, o atracție inevitabilă și i-a determinat pe fondatori să deschidă o franciză

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.