Museum of Senses
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Muzeele specializate în divertismentul educațional sunt o nișă de piață.
Unicitatea conceptului Museum of Senses:
- Explorarea diferitelor secții ale muzeului se bazează pe simțurile oamenilor, ca instrumente specifice
- Implementarea în sistem a culturii locale, oferită vizitatorilor ca o experiență la care nu s-au gândit încă
- Vizează toate generațiile, de la 3 la 90 de ani
- Modelul de afaceri Museum of Senses ca franciză, parteneriat sau joint venture:
- Nișă de piață cu mare potențial
- Concept unic de muzeu
- Canale de vânzare diversificate
- Marketing / social media
- Model de operare testat
1. Punct de probă al potențialului - performanța financiară din trecut
Datele financiare de mai jos se referă strict la performanțele anterioare ale rețelei Museum of Senses și nu prezic sau garantează, în niciun fel, rezultatele viitoare ale oricărei locații (obligatoriu pentru a fi exprimate ca o declinare de responsabilitate atunci când comunicați performanțele financiare anterioare).
Vânzări medii 1,3 milioane USD / an
Cea mai bună locație 1,5 milioane vânzări în USD / an
EBITDA 55% - 65%
Rentabilitatea francizei asupra capitalului investit - de la 6 la 18 luni
2. Punct de probă a potențialului curent
Experiență și divertismentul educațional se numără printre primele trei industrii care se vor extinde în perioada post-Covid 19, datorită simplului fapt că oamenii sunt dornici să se distreze, să se relaxeze și să se distreze cu cei dragi, în locații uimitoare.
Unitati personalizate
Două unități - București/România (AFI Cotroceni) și Praga/Cehia.
Unitati in sistem de franciza
-
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Museum of Senses pune la dispoziție toate activitățile pe care le are și oferă partenerilor strategici, în fiecare zi, cunoștințe și sprijin în toate segmentele de gestionare a conceptului
- Suport operațional cuprinzător și continuu
- Instruire și expertiză
Investitie totala, asteptari
În primul rând, să analizăm de ce ar trebui să investim în conceptul Museum of Senses:
- Conceptul Edutainment, de divertisment educational cu experiență și un design modern este o nișă cu un potențial uriaș și o concurență foarte redusă
- Cele mai largi ținte posibile înseamnă fluxuri de venituri mai mari și diverse
- Pe tot parcursul anului se înregistrează un flux de numerar stabil
- O atracție ușor de gestionat, cu costuri mici și controlabile
- Investiție relativ mică și cu o feturnare rapidă
- Succesul dvs. este succesul nostru, concretizate în asistență de nivel superior
- Momentul este perfect, având în vedere previziunea de creștere a vizitatorilor în perioada post-Covid-19
Investiția totală depinde de dimensiunea locației, care poate varia de la 250 m2 și peste 1.000 m2, de starea acesteia și de conceptul implementat prin combinații de expoziții. Investiția inițială poate începe de la 200.000 Euro.
Cerinte de baza
- persoane care pot împărtăși pasiunea pentru marca Museum of Senses
- calități specifice, cum ar fi ambiția, energia și o motivație puternică pentru reușită
- abilități de afaceri temeinice, o atitudine de întreprinzător și experiență în dezvoltarea unui business de succes, în mod ideal în sistemul de franciză și industria divertismentului (este de dorit, dar nu esențial pentru viitorul parteneriat )
- să aibă resurse disponibile pentru a investi într-un concept de franciză, parteneriat sau joint-venture și pentru o creștere viitoare.
- să aibă un angajament puternic față de serviciul pentru clienți și experiență în relația cu vizitatorii
Museum of Senses poate fi deschis în toate orașele mari, de preferință cu cel puțin o jumătate de milion de locuitori, și mai ales în cele care sunt atractive pentru turiști pe tot parcursul anului, nu numai sezonier.
De asemenea, suntem interesați de parteneri / francizați pe alte piețe din Europa, SUA, Canada și Asia.
Informatii despre francizor
6S Entertainment d.o.o.
Visnjevac 18, Zagreb, Croatia
+385 91 6210600
Persoana de contact pentru candidati
Gabrijela Grgic Bartowski (english)
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Franciza Mr Jeff, prezentă în România și în alte peste 40 de țări, a primit Global Franchise Awards 2022 pentru "Cea mai bună franciză lifestyle".
Compania de francize de servicii cotidiene Jeff începe anul cu o promoție de interes pentru toți cei care și-au propus să-și pornească propria afacere în acest nou an
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.