Museum of Senses

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Muzeele specializate în divertismentul educațional sunt o nișă de piață.

Unicitatea conceptului Museum of Senses:

  • Explorarea diferitelor secții ale muzeului se bazează pe simțurile oamenilor, ca instrumente specifice
  •  Implementarea în sistem a culturii locale, oferită vizitatorilor ca o experiență la care nu s-au gândit încă
  • Vizează toate generațiile, de la 3 la 90 de ani
  • Modelul de afaceri Museum of Senses ca franciză, parteneriat sau joint venture:
  • Nișă de piață cu mare potențial
  • Concept unic de muzeu
  • Canale de vânzare diversificate
  • Marketing / social media
  • Model de operare testat

1. Punct de probă al potențialului - performanța financiară din trecut

Datele financiare de mai jos se referă strict la performanțele anterioare ale rețelei Museum of Senses și nu prezic sau garantează, în niciun fel, rezultatele viitoare ale oricărei locații (obligatoriu pentru a fi exprimate ca o declinare de responsabilitate atunci când comunicați performanțele financiare anterioare).

Vânzări medii 1,3 milioane USD / an
Cea mai bună locație 1,5 milioane vânzări în USD / an
EBITDA 55% - 65%
Rentabilitatea francizei asupra capitalului investit - de la 6 la 18 luni

2. Punct de probă a potențialului curent

Experiență și divertismentul educațional se numără printre primele trei industrii care se vor extinde în perioada post-Covid 19, datorită simplului fapt că oamenii sunt dornici să se distreze, să se relaxeze și să se distreze cu cei dragi, în locații uimitoare.

Unitati personalizate

Două unități -  București/România (AFI Cotroceni) și Praga/Cehia.

 

Unitati in sistem de franciza

-

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

  • Museum of Senses pune la dispoziție toate activitățile pe care le are și oferă partenerilor strategici, în fiecare zi, cunoștințe și sprijin în toate segmentele de gestionare a conceptului
  • Suport operațional cuprinzător și continuu
  • Instruire și expertiză

Investitie totala, asteptari

În primul rând, să analizăm de ce ar trebui să investim în conceptul Museum of Senses:

  • Conceptul Edutainment, de divertisment educational cu experiență și un design modern este o nișă cu un potențial uriaș și o concurență foarte redusă  
  • Cele mai largi ținte posibile înseamnă fluxuri de venituri mai mari și diverse
  • Pe tot parcursul anului se înregistrează un flux de numerar stabil
  • O atracție ușor de gestionat, cu costuri mici și controlabile
  • Investiție relativ mică și cu o feturnare rapidă
  • Succesul dvs. este succesul nostru, concretizate în asistență de nivel superior
  • Momentul este perfect, având în vedere previziunea de creștere a vizitatorilor în perioada post-Covid-19

Investiția totală depinde de dimensiunea locației, care poate varia de la 250 m2 și peste 1.000 m2, de starea acesteia și de conceptul implementat prin combinații de expoziții. Investiția inițială poate începe de la 200.000 Euro.


Cerinte de baza

  • persoane care pot împărtăși pasiunea pentru marca Museum of Senses
  • calități specifice, cum ar fi ambiția, energia și o motivație puternică pentru reușită
  • abilități de afaceri temeinice, o atitudine de întreprinzător și experiență în dezvoltarea unui business de succes, în mod ideal în sistemul de franciză și industria divertismentului (este de dorit, dar nu esențial pentru viitorul parteneriat )
  • să aibă resurse disponibile pentru a investi într-un concept de franciză, parteneriat sau joint-venture și pentru o creștere viitoare.
  • să aibă un angajament puternic față de serviciul pentru clienți și experiență  în relația cu vizitatorii

Museum of Senses poate fi deschis în toate orașele mari, de preferință cu cel puțin o jumătate de milion de locuitori, și mai ales în cele care sunt atractive pentru turiști pe tot parcursul anului, nu numai sezonier.

De asemenea, suntem interesați de parteneri / francizați pe alte piețe din Europa, SUA, Canada și Asia.


Informatii despre francizor

6S Entertainment d.o.o.

Visnjevac 18, Zagreb, Croatia

+385 91 6210600

gabrijela.grgic@museumofsenses.com

museumofsenses.ro

Persoana de contact pentru candidati

Gabrijela Grgic Bartowski (english)

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre Museum of Senses.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Stomatologia viitorului, în franciză /01.06.2020

După mai bine de un deceniu de stomatologie revoluționară, practicată în clinicile Life Dental Spa, fondatorii conceptului au deschis un sistem foarte atractiv de franciză.

Protecție. Profesionalism. Profit. /20.12.2019

Din SUA, franciza Signal 88 Security vine în Europa, pentru a proteja viețile și proprietățile clienților. Cine poate solicita o licență de franciză?

Trei prieteni, două vehicule și trei rute /16.12.2019

Au fost nevoiți să-și înceapă propria afacere, pentru a ajunge la aeroport ușor și confortabil. Așa a luat naștere GoOpti, o companie specializată în transportul de pasageri, care își oferă serviciile în cinci țări astăzi, cu intenția de a extinde rețeaua de franciză și în această regiune.

Vrei o afacere transparentă și profitabilă? /03.10.2019

LG Laundry Lounge, un serviciu de spălătorie cu autoservire care oferă servicii de spălătorie, uscare și călcat rufe, își extinde rețeaua pe piața din Croația, dar vizează în același timp toate țările din regiune, inclusiv România.

Spălătorie cu autoservire – un serviciu la îndemână /02.08.2019

Ce presupune lansarea unei afaceri în domeniul spălătoriilor–curățătoriilor? Există potențial și în România? Care este investiția necesară?

Serviciile de transport urgent sunt la mare căutare /25.07.2019

Flash Europe, lider european în domeniul serviciilor profesionale de transport urgent lansează un program de franciză în această regiune. Cine poate deveni francizat și ce se așteaptă de la parteneri, ne spune managerul de franciză Frank van Doorn.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.