Franciza cu efecte terapeutice
Polarisol este compania pionier care a debutat în domeniile medical și cosmetic prin folosirea tehnologiei cu lumină polarizată. Având la bază o lungă tradiție în cercetare și dezvoltare, compania a creat în Ungaria cea mai avansată linie de produse de care poate beneficia orice salon din industria frumuseții, pentru a dezvolta gama serviciilor oferite clienților. În același timp, produsele au și utilizare caznică, putând fi folosite de către toți membrii familiei. Oferta inovativă a companiei maghiare, înființate în 2014, devine din ce în ce mai atractivă atât pe piața internă, cât și pe piețele internaționale. În urma lansării francizei în Ungariei, Statele Unite ale Americii, Suedia și Norvegia, compania își îndreaptă acum atenția asupra Europei Centrale și de Est.
Polarisol este producător de echipamente medicale terapeutice care funcționează pe bază de lumină polarizată, combinând tehnologia inovatoare și cunoștințele tehnice cu un design atractiv. Aspectul unic al produselor Polarisol, inspirat din soluții high-tech japoneze, germane și americane, evocă lumea smartphone-urilor și a tabletelor, oferind dispozitivului un aspect elegant și sofisticat.
Cheia succesului companiei constă în comercializarea pe scară largă a acestor produse de ultima generație și de înaltă calitate, care se vând la prețuri accesibile și pot fi utilizate atât în domeniul cosmetic (în tratamentele anti-rid, de regenerare a pielii sau de tratare a celulitei etc), cât și în domeniul medical (pentru vindecarea rănilor externe, pentru tratarea leziunilor musculare sau în cazul intervențiilor de chirurgie plastică etc). Beneficiile multiple ale tratamentului cu lumină polarizată sunt detaliate în catalogul francizei Polarisol, atașat mai jos.
Nu este surprinzător faptul că produsele Polarisol sunt, de asemenea, foarte populare pe piețele internaționale. Saloanele de cosmetică, de înfrumusețare, de coafură vor oferi servicii din ce în ce mai competitive, apelând la tehnologia cu lumină polarizată, datorită perioadei relativ scurte de 5-20 de minute de tratament.
Planul de expansiune al francizorului vizează regiunea Europei Centrale și de Est, mai precis România și Slovacia, unde această nișă este în prezent neexploatată. Francizorul a identificat un potențial mare pe aceste piețe și caută parteneri naționali sau regionali care sunt interesați să dezvolte fie o afacere locală, fie o rețea in sistem de master franciză. Partenerii de afaceri potențiali și distribuitorii vor beneficia de serviciile oferite de centrul ungar, de suport de marketing online și offline, instruiri, precum și de sprijin din punct de vedere juridic și administrativ.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...