Expo Francize Paris 2018 se apropie
Recunoscută drept cea mai importantă și mai diversificată expoziție de francize, Franchise Expo Paris, aflată la cea de-a 37-a ediție, va aduna peste 500 de expozanți din 90 de sectoare de activitate, reprezentând 3 domenii de vârf: catering (19% dintre expozanți), servicii (12%), comerț cu amănuntul al produselor alimentare (11%). Franchise Expo Paris este centrul internațional care leagă investitori din 97 de țări, cu cei mai renumiți francizori care doresc să-și extindă conceptul la nivel global. Întreaga comunitate internațională asociată domeniului francizelor, inclusiv consultanți, avocați, bancheri, asociații de franciză, dezvoltatori imobiliari cu amănuntul, se întâlnesc la Paris pentru a face schimb de idei, a stabili relații noi și a discuta oportunități de afaceri în franciză.
Întreaga zi de 26 martie va fi dedicată temei "Facilitarea schimbării carierei prin franciză". De asemenea, în zona "École de la Franchise", se vor dezbate subiecte concrete, cum ar fi "Schimbarea succesului în carieră”, “Erau angajați și au devenit francizați de succes" (25 martie) sau "Cum reușești să treci de la angajat la antreprenor" (27 martie).
"Programul este orientat spre aducerea proiectelor cât mai aproape de stadiul de implementare, prin discuții educaționale, studii de caz și suport personal, adaptate fiecărui proiect în parte. De fapt, anul trecut, 76% dintre vizitatori au planificat să își continue proiectul în 2018 " - conchide Sylvie Gaudy, director Franchise Expo Paris.
La Expo, antreprenorii de mâine vor beneficia de experiența și sfaturile multor profesioniști și experți din industrie (bancheri, avocați, contabili, consultanți, reprezentanții Federației franceze de franciză sau ai altor Federații de franciză internaționale și sectoriale etc.), sub forma unor discuții și a peste 100 de ateliere de lucru, care vor fi organizate cu titlu gratuit. În paralel, francizorii vor putea identifica start-up-urile care se potrivesc sistemelor de franciză pe care le promovează. O caracteristică nouă a Expo Francize va fi prezența unor consilieri personali la intrare pentru a ajuta vizitatorii să-și planifice vizita în funcție de obiectivele pe care le urmăresc. Vizitatorii vor primi sfaturi cu privire la sistemele de franciză pe care ar trebui să le aprofundeze și la ce ateliere de lucru ar trebui să participe. În ceea ce privește discuțiile, una dintre temele majore ale Expo va fi oportunitatea schimbării carierei, care se potrivește în mod special în contextul de astăzi, în care foarte mulți oameni doresc să-și schimbe profesia. O zi întreagă va fi dedicată acestei tendințe, care câștigă din ce în ce mai mult teren. În sfârșit, Franchise Expo Paris își reafirmă poziția de lider mondial, găzduind mai mult de 25 de naționalități diferite, care vor reprezenta aproape 20% dintre expozanți. Țările prezente vor fi, printre altele, Peru, Serbia, Olanda și Statele Unite, fără a menționa Italia și Spania, care sunt întotdeauna puternic reprezentate.
“Astăzi, există în Franța 1.900 de rețele de franciză. Acestea reprezintă 71.508 puncte de vânzare și generează aproape 619.000 de locuri de muncă, iar veniturile anuale cresc constant. Acest model economic extrem de eficient și înfloritor oferă numeroase oportunități nu doar rețelelor de franciză, ci și persoanelor care doresc să se angajeze într-o aventură antreprenorială, fie ca parte a unei schimbări de carieră, fie pentru că doresc să înceapă sau să-și extindă o afacere" – adaugă Sylvie Gaudy.
De când a fost înființată în 1971, Federația Franceză a Francizelor (FFF) a avut o singură ambiție și anume aceea de a face franchisingul principalul factor de creștere în lumea de retail actuală. Cu aproape 160 de rețele member, selectate pe baza angajamentului lor față de Codul de etică al sectorului francizelor și reprezentând 45% din toate francizele francize, FFF este o interfață cheie între autoritățile publice, fondatorii rețelelor, antreprenorii și investitorii. Federația oferă atât francizorilor, cât și francizaților existenți și potențiali, formarea și informațiile de care au nevoie pentru a se dezvolta și a-și extinde rețelele pe piețele internaționale. În 2009, FFF a înființat Académie de la Franchise, prima organizație de formare profesională dedicată exclusiv francizorilor și francizaților aspiranți.
“Francizarea atrage din ce în ce mai mulți oameni în fiecare an, datorită multor avantaje ale modelului și întrucât permit oamenilor să devină antreprenori în timp ce se bucură de sprijinul unui brand de încredere, binecunoscut. Ultimele cifre arată că 44% din francezii care doresc să-și înceapă propria afacere sunt interesați de sistemele de franciză" - spune Chantal Zimmer, Director Federația Franceză a Francizelor.
Profit system România va fi prezentă cu stand la Expo Francize Paris pentru a încheia noi parteneriate cu francizorii care doresc să-și extindă rețeaua de franciză în România, precum și pentru a descoperi noutățile de pe piața internațională a francizelor și a le oferi spre informare cititorilor portalului nostru, deopotrivă francizori și francizați, care doresc să fie la curent cu dinamica acestei piețe.
Mai multe detalii privind programul Expoziției, participanții, vorbitorii, temele de discuție, poze de la evenimentele anterioare, precum și alte informații de interes public, puteți regăsi pe site-ul http://www.franchiseparis.com/
Declarații francizați
Eric Bouvinet și Pascal Noël, foști lucrători în armată
Eric Bouvinet era comandant în armată, când Pascal Noël a ajuns să-și facă serviciul militar. Prietenia lor s-a consolidat de-a lungul anilor. După 20 de ani de activitate, au auzit că francizorul La Mie Câline din Verdun, Franța de Nord-Est, căuta un francizat. În vârstă de peste 45 de ani, au decis să facă saltul în antreprenoriat ca francizați și au trebuit să învețe o nouă profesie.
"La vârsta noastră, la sfârșitul carierei noastre, începerea unei companii ar fi fost o decizie nebună, dar francizarea ne-a oferit avantajul de a primi pregătirea și sprijinul de care aveam nevoie" – spune Eric Bouvinet, francizat La Mie Câline.
"În armată, întotdeauna înveți să alegi cea mai sigură opțiune, iar franciza cam acest lucru oferă: un risc controlat al antreprenoriatului. Dar acest lucru nu exclude o mare investiție personală la început, ca și în cazul tuturor start-up-urilor de afaceri" – spune Pascal Noël, francizat La Mie Câline.
Victoria, fostă secretară
La doar 24 de ani, Victoria a decis să-și urmeze visul din copilarie, și-a părăsit slujba de secretariat și a deschis un magazin Jeff de Bruges. Datorită francizei, Victoria a reușit să beneficieze de know-how-ul mărcii și de puterea rețelei. Câțiva ani mai târziu, dovada a venit sub forma unui al doilea magazin în Nancy, în 2016.
“Am trecut de la a fi secretară la a fi chocolatier, cu doar șase săptămâni de instruire intensivă la sediul francizorului. Îmi iubesc absolut afacerea! De fapt, sunt membră a două asociații de distribuitori și vorbesc în mod regulat în școli, pentru a promova ceea ce fac" – declară Victoria Bulme, franciza Jeff de Bruges.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...