Investiţie sigură în resursele umane
Având în vedere contextul economico-social din România, dar și de la nivel global, se poate observa o tendință clară a oamenilor de a-și căuta un loc de muncă mai bun, fie el în țară sau în străinătate.
Banca de Joburi este acea agenție care recrutează și plasează forța de muncă în România și în înstrăinătate, simplificând însă procesul de recrutare, atât pentru candidați, cât și pentru angajatori şi creând legături durabile bazate pe încredere și profesionalism.
Banca de Joburi vine în întâmpinarea candidaților cu o paletă largă de oferte de muncă atractive, cu servicii de consiliere și orientare în carieră și, în același timp, vine în sprijinul companiilor în căutare de personal, oferindu-le acestora acces la o bogată bază de date de candidați. Cifrele în creștere ale pieței oferă atât companiei Banca de Joburi, cât și francizaților săi oportunitatea de a dezvolta o afacere profitabilă.
”În piață există o mare necesitate pentru serviciile oferite de noi și toate semnele indică faptul că această necesitate va fi de actualitate și în viitorul îndepărtat. Banca de Joburi este elementul de legătură dintre dorințele candidaților și necesitățile angajatorilor, iar rezultatele înregistrate în cei peste 17 ani de activitate ne-au demonstrat că ne ducem misiunea la bun sfârșit cu profesionalism și implicare de fiecare dată. Datorită volumului mare de proiecte de recrutare și din dorința de a oferi și altor antreprenori ocazia de a face parte din acest business profitabil, am decis să francizăm afacerea” – spune Bogdan Filip, Director General Banca de Joburi.
În anul 2013, din dorința de a educa piața forței de muncă și de a da posibilitatea și altor antreprenori de a beneficia de o afacere la cheie de succes, Banca de Joburi a lansat prima franciză din domeniul recrutării și plasării forței de muncă, cu capital 100% românesc.
Cele mai importante avantaje ale aderării la Franciza Banca de Joburi sunt posibilitatea de a lansa fără întârziere o afacere ”la cheie” în domeniul resurselor umane, beneficiind de know-how-ul dobândit de către Banca de Joburi în cei peste 17 ani de experiență, sprijinul informațional pentru obținerea actelor de acreditare a activității, sprijinul juridic pentru desfășurarea activității, pregătirea teoretică și practică a personalului și testarea periodică a acestuia, consultanța continuă din partea specialiștilor Banca de Joburi. La toate acestea, se adaugă posibilitatea francizatului de a gestiona și dezvolta o afacere profitabilă, păstrându-și independența, dreptul de a desfășura activitatea sub brandul Banca de Joburi și toate indicațiile necesare pentru a folosi acest drept în avantajul afacerii, posibilitatea de a accesa toate proiectele din rețeaua de franciză, având astfel proiecte de recrutare încă din prima zi de activitate și, nu în ultimul rând, un site web profesional, cu interfață de administrare și platformă software integrată.
Succesul acestei afaceri se reflectă cel mai bine, din punct de vedere obiectiv, prin cifre. Astfel, din 2001 și până în prezent, Banca de Joburi a plasat peste 10.000 de candidați, în aproape 20 de țări, în peste 120 de domenii de activitate. Și cum adevăratele reușite se măsoară și prin calitate, Banca de Joburi se poate lăuda cu o rată de succes de peste 92% în plasarea candidaților, mai ales că, dintre aceștia, peste 80% au optat pentru prelungirea contractului.
Antreprenorii interesați de posibilitatea integrării într-o rețea funcțională de agenții de recrutare și plasare a forţei de muncă în țară și în străinătate, au acum posibilitatea de a obține mai multe detalii, din catalogul francizei Banca de Joburi, disponibil mai jos. În cazul în care vă sunt necesare mai multe detalii sau doriți efectiv achiziționarea francizei, vă rugăm să completați formularul de la finalul catalogului.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...