Tehnica succesului L`ARÔME
Am descris povestea brand-ului L`ARÔME în articolele anterioare din 11 decembrie 2017 si 23 martie 2018, pe care le veți regăsi pe portalul nostru. Astăzi vom trece în revistă etapele pe care parfumurile le parcurg, în drumul lor de la francizor si până la francizat, precum și ce trebuie să facă francizatul pentru a obține succes în această afacere.
Franciza este disponibilă și în România, unde francizorul este în căutarea unui master francizat care să dezvolte rețeaua națională L`ARÔME. După semnarea contractului dintre francizor și francizat, în funcție de pachetul de franciză ales (magazin individual, insulă într-un mall sau un colț de magazin) și de spațiul disponibil, se va stabili sortimentul de produse care va fi expus și se va face comanda de către francizat către francizor.
Francizatul va primi apele de parfum L`ARÔME la locație, în sticle de transport de 250 de mililitri.
Capacul de transport al sticlelor de parfum pentru femei are un inel de siguranță roz, iar al celor pentru bărbați are un inel de siguranță albastru. Prin deschiderea capacului sticlei, inelul de siguranță se rupe.
Fiecare flacon de parfum L`ARÔME pentru transport are un număr indicat pe flacon: L 100, L101, L102 ... L500.
Fiecare flacon de parfum L`ARÔME pentru transport are un cod unic.
După deschiderea flaconului de transport, care conține parfumul L`ARÔME, personalul magazinului transferă conținutul în Amforă.
Amfora trebuie să fie închisă ermetic, cu capacul siliconat.
Când clientul intră în magazin, personalul de vânzare îl întreabă pe client ce parfum dorește să testeze. În cazul în care clientul va solicita parfumul “Symfony" pentru femei, personalul de vânzare din magazin, pregătit anterior de echipa L`ARÔME, va ști că parfumul "Symfony" pentru femei este din gama orientală și are aromă de vanilie și că notele de vârf au arome de nucă de cocos, piper de Jamaica, prune și caise, notele de mijloc au arome de trandafiri, tuberoză, crin-de-vale, iasomnie, iar notele de bază au arome de vanilie, lemn de santal și lemn de Jacaranda.
Personalul de vânzare va ști, de asemenea, că L`ARÔME are în ofertă un parfum care conține combinația celor trei note (de vârf, de mijloc și de bază) și va folosi tester-ele de parfumuri L`ARÔME în fața clienților, astfel încât aceștia să simtă esențele de parfum.
În magazin, textele personalizate pentru fiecare parfum pot fi plasate pe cartonașe, lângă amforele cu parfumuri, pentru a facilita personalului de vânzări să repete informațiile despre parfum și să se prezinte ca experți în domeniul parfumurilor. În afară de cumpărarea de parfumuri, clienții doresc, de asemenea, să primească din partea personalului informații suplimentare despre parfumuri.
Colecția L’ARÔME Eau de Parfum pentru femei oferă 110 esențe de parfum, iar colecția pentru bărbați oferă 60 de esențe de parfum.
Toate parfumurile L`ARÔME sunt create ca EAU DE PARFUM, ceea ce înseamnă că au concentrația de ulei de parfum mai mare decât cea existentă în EAU DE TOILETTE sau în EAU DE COLOGNE.
Acest lucru face parfumurile L`ARÔME mai persistente decât multe alte parfumuri comercializate pe piață. “Din momentul în care aplicați parfumul nostru, aroma rămâne puternică chiar și după mai multe ore, iar unele note de parfum pot să persiste chiar pentru câteva zile” – spune Davor Bagić, fondatorul afacerii.
Personalul de vânzări oferă o gamă de flacoane clientului, iar clientul va selecta un flacon cu parfumul L`ARÔME preferat. Clientul va fi mulțumit deoarece a cumpărat parfumul său favorit pentru un preț cu 50%-80% mai mic și a primit un parfum de calitate egală cu cea a unui parfum "făcut în Franța". În plus, clientul va fi informat că, în momentul consumării parfumului din flacon, va exista posibilitatea ca flaconul să fie reumplut la un preț ce va reprezenta doar 90% din prețul plătit anterior de client, pentru că nu va mai plăti încă o dată pentru flacon.
“Marja francizorilor L`ARÔME este semnificativ mai mare decât marja medie din industria parfumurilor și variază între 100% și 300%. Prin urmare, randamentul investiției pentru un magazinul L`ARÔME poate fi așteptat în 12 luni, iar pentru colțurile de franciză în numai câteva luni. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că acest lucru depinde foarte mult de locația magazinului. De aceea suntem aici pentru a consilia francizații în alegerea locației și pentru a le evalua financiar cifra de afaceri și rentabilitatea investiției” - explică Davor Bagić.
El adaugă că, în perioada următoare, se așteaptă ca brand-ul să se extindă atât pe piețele în care operează deja, cât și pe piețe noi. Rețeaua se va extinde atât prin franciză cu locații individuale, cât și în sistem de franciză master, pentru care prezentarea este disponibilă pe portalul nostru, la rubrica cataloage francize.
Articole citite
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.