După semnarea contractului dintre francizor și francizat, în funcție de pachetul de franciză ales (magazin individual, insulă într-un mall sau un colț de magazin) și de spațiul disponibil, se va stabili sortimentul de produse care va fi expus și se va face comanda de către francizat către francizor.
Miercuri
13.06.2018
În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.
 

Am descris povestea brand-ului L`ARÔME în articolele anterioare din 11 decembrie 2017 si 23 martie 2018, pe care le veți regăsi pe portalul nostru. Astăzi vom trece în revistă etapele pe care parfumurile le parcurg, în drumul lor de la francizor si până la francizat, precum și ce trebuie să facă francizatul pentru a obține succes în această afacere.

Franciza este disponibilă și în România, unde francizorul este în căutarea unui master francizat care să dezvolte rețeaua națională L`ARÔME. După semnarea contractului dintre francizor și francizat, în funcție de pachetul de franciză ales (magazin individual, insulă într-un mall sau un colț de magazin) și de spațiul disponibil, se va stabili sortimentul de produse care va fi expus și se va face comanda de către francizat către francizor.

L'Arome Parfumes

Francizatul va primi apele de parfum L`ARÔME la locație, în sticle de transport de 250 de mililitri.

L'Arome Parfumes

Capacul de transport al sticlelor de parfum pentru femei are un inel de siguranță roz, iar al celor pentru bărbați are un inel de siguranță albastru. Prin deschiderea capacului sticlei, inelul de siguranță se rupe.

L'Arome Parfumes

Fiecare flacon de parfum L`ARÔME pentru transport are un număr indicat pe flacon: L 100, L101, L102 ... L500.

L'Arome Parfumes

Fiecare flacon de parfum L`ARÔME pentru transport are un cod unic.

L'Arome Parfumes

După deschiderea flaconului de transport, care conține parfumul L`ARÔME, personalul magazinului transferă conținutul în Amforă.

L'Arome Parfumes

Amfora trebuie să fie închisă ermetic, cu capacul siliconat.

Când clientul intră în magazin, personalul de vânzare îl întreabă pe client ce parfum dorește să testeze. În cazul în care clientul va solicita parfumul “Symfony" pentru femei, personalul de vânzare din magazin, pregătit anterior de echipa L`ARÔME, va ști că parfumul "Symfony" pentru femei este din gama orientală și are aromă de vanilie și că notele de vârf au arome de nucă de cocos, piper de Jamaica, prune și caise, notele de mijloc au arome de trandafiri, tuberoză, crin-de-vale, iasomnie, iar notele de bază au arome de vanilie, lemn de santal și lemn de Jacaranda.

Personalul de vânzare va ști, de asemenea, că L`ARÔME are în ofertă un parfum care conține combinația celor trei note (de vârf, de mijloc și de bază) și va folosi tester-ele de parfumuri L`ARÔME în fața clienților, astfel încât aceștia să simtă esențele de parfum.

În magazin, textele personalizate pentru fiecare parfum pot fi plasate pe cartonașe, lângă amforele cu parfumuri, pentru a facilita personalului de vânzări să repete informațiile despre parfum și să se prezinte ca experți în domeniul parfumurilor. În afară de cumpărarea de parfumuri, clienții doresc, de asemenea, să primească din partea personalului informații suplimentare despre parfumuri.

Colecția L’ARÔME Eau de Parfum pentru femei oferă 110 esențe de parfum, iar colecția pentru bărbați oferă 60 de esențe de parfum.

L'Arome Parfumes

Toate parfumurile L`ARÔME sunt create ca EAU DE PARFUM, ceea ce înseamnă că au concentrația de ulei de parfum mai mare decât cea existentă în EAU DE TOILETTE sau în EAU DE COLOGNE.

Acest lucru face parfumurile L`ARÔME mai persistente decât multe alte parfumuri comercializate pe piață. “Din momentul în care aplicați parfumul nostru, aroma rămâne puternică chiar și după mai multe ore, iar unele note de parfum pot să persiste chiar pentru câteva zile” – spune Davor Bagić, fondatorul afacerii.

Personalul de vânzări oferă o gamă de flacoane clientului, iar clientul va selecta un flacon cu parfumul L`ARÔME preferat. Clientul va fi mulțumit deoarece a cumpărat parfumul său favorit pentru un preț cu 50%-80% mai mic și a primit un parfum de calitate egală cu cea a unui parfum "făcut în Franța". În plus, clientul va fi informat că, în momentul consumării parfumului din flacon, va exista posibilitatea ca flaconul să fie reumplut la un preț ce va reprezenta doar 90% din prețul plătit anterior de client, pentru că nu va mai plăti încă o dată pentru flacon.

“Marja francizorilor L`ARÔME este semnificativ mai mare decât marja medie din industria parfumurilor și variază între 100% și 300%. Prin urmare, randamentul investiției pentru un magazinul L`ARÔME poate fi așteptat în 12 luni, iar pentru colțurile de franciză în numai câteva luni. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că acest lucru depinde foarte mult de locația magazinului. De aceea suntem aici pentru a consilia francizații în alegerea locației și pentru a le evalua financiar cifra de afaceri și rentabilitatea investiției” - explică Davor Bagić.

El adaugă că, în perioada următoare, se așteaptă ca brand-ul să se extindă atât pe piețele în care operează deja, cât și pe piețe noi. Rețeaua se va extinde atât prin franciză cu locații individuale, cât și în sistem de franciză master, pentru care prezentarea este disponibilă pe portalul nostru, la rubrica cataloage francize.

 
 

Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum